פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי-פנייה מס 174661911-13062605 נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏אוקטובר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
המלאכה 15 כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום
נרשמתי למבצע שיחות טלפון מטלפון נייח לטלפון נייח-60 דקות ראשונות חינם בחודש הראשון-השארתי טלפון נייד במענה לצורך השארת הודעות-נשלח אלי בפקס סיכום המבצע וגם נרשם אצלם במחשב,בטעות כנראה הנציגה שלהם תוך כדי הרישום במקום לרשום את הטלפון הנייח רשמה את הטלפון הנייד ואי לכך,כשבצעתי שיחות מהנייח התחילו לזרום חיובים,פניתי אליהם אין ספור פעמים שיזכו אותי בהתאם לסיכום אך תשובתם היתה שנרשמתי לנייד ולא לנייח,שאלתי אותם מס פעמים.מה ההגיון בדבר להרשם למבצע מהנייד ולדבר עם הנייח אך לא היה להם מענה,הבטיחו שיבדקו הקלטות של שיחות ויחזרו אלי וכמובן לא חזרו.
כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתה של גב' מנדלקרן נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
בתאריך ה- 20/09/2011 פנתה הגב' מנדלקרן למחלקת המכירות של החברה, ובחרה להצטרף לחבילת שיחות בין לאומיות.
עפ"י תיעוד במערכות החברה, לא התקבלה פניה לעדכון הקו הנייח. עקב כך, שיחות שבוצעו מקו זה חוייבו דרך מפעיל הקו הביתי.
נציג פניות הציבור יצר קשר עם גב' מנדלקרן, בשיחתה עימו הוחלט כמחווה שירותית על ביצוע זיכוי במערכת- שיתקזז מחיובים עתידיים עבור שיחות לחו"ל שיבוצעו מהקו הנייח.
גב' מנדלקרן טופלה לשביעות רצונה.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה