פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק המנוי למרות בקשה במייל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏פברואר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
המלאכה 15 פארק תעשיות אפק ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 19.5.2012 שלחתי מייל בו אני מבקש לנתק אותי משרותי החברה.
במשך3 חודשים המשיכו לחייב.ניסיתי פעמים רבות להתקשר על מנת לבדוק מדוע ממשיך החיוב, אך ללא הצלחה גם כאשר חיכיתי על הקו שעה שלמה.
לסוף שתפסתי אותם הם טענו שלא קילו מייל[למרות שנציגה משרות לקוחות ניסתה לשכנע אותי לבטל את ההתנתקות]
התשובה של המנהל הכי גדול שהגעתי אליו לא היה מוכן לזכות אותי על 3 חודשים על סך 624 ש"ח
כספי סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטוזי שם ותפקיד:
פניתה של גברת נחמה התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת נחמה הינה מרוצה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוזין פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה