|
|
|
|
|
|
שקר וגניבה על עסקה שנעשת טלפונית לפני כחצי שנה |
נושא התלונה: |
אזור השרון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר התקשרתי להתנתק משירות נטוויזן לטובת חברת אקס פון אשר הציעה מחיר זול יותר. אך בשיחה עם נציג שירות של נטוויזן הובטח לי שאם אשאר אקבל ב"אופן חד פעמי ובאישור מיוחד" (כמו שאתם אומרים) מסלול שנתי שבו אני מחוייב שחצי שנה אני משלם מחיר 80 שח וחצי השנה השניה תהיה חינם. הגיע אפריל התקשרו לביתי וללא רשותי או הסכמה מבני המשפחה שינו מסלול.ובכך ביטלו את קבלת ההטבת חינם.
ברצוני להדגיש שהחשבון והתשלום שניהם על שמי שזאת תלונה בפני עצמה לזה שאיך נטוויזן עושהעסקים עם מישהו שהוא לא בעל החשבון!!!! כאילו זה הכסף שלהם.
|
ביזוי |
סוג הנזק : |
פיצוי של 40 שח על כל חודש במהלך התוכנית האחרונה שלהם (280 שח). ברצוני להתנתק מהם . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטוזי |
שם ותפקיד: |
פניתו של מר שרעבי התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מר שרעבי טופל לשביעות רצונו |
תגובה: |
פניות הציבור 013 נטוזין |
פתרון: |
|
|
|