פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק דוא"ל נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
החברה חסמה את תיבת הדוא"ל שלי בעקבות חסימת אמצעי התשלום .
החלפתי ספק בגלל שרות לקוי ובקשתי לשמר את תיבת הדואר לקבל מכתבים בלבד .
החברה לא נענתה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז שם ותפקיד:
פנייתו של מר גטניו נתקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
מבדיקה עולה כי מנויו של מר גטניו עבר להליכי גביה עקב חוב במנוי. לאחר נסיונות כושלים להסדרת החוב מולו, נותקו שירותי האינטרנט.
נציג פניות הציבור יצר קשר עם הלקוח ולאחר הבנה בדבר הסדרת יתרת החוב, שוחזרה תיבת הדוא"ל לתקופה של חצי שנה ללא עלות.
מר גטניו טופל לשביעות רצונו.
תגובה:
פניות הציבור 013 נטויז'ן בע"מ פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה