|
|
|
|
|
|
חיוב בכרטיס אשראי ללא הסכמתי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 31 מאי 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני התקשרתי לנטוויזן בתאריך 31.5 דיברתי במקום אמא שלי לעשות לה מנוי והבחורה שעשתה לנו הכל טוב ויפה ונוצר בעיה שאמא שלי לא יכלה לעשות אינטרנט כי הייתה לה בעיה עם בזק והוט ואמתי לאמרתי לבחורה אם במידה וזה יהיה אקטואלי אני יחזור אלייך עד 15.30 ובסוף זה לא היה אקטואלי והיאע אמרה לי בואי נעשה ככה שנשאיר לכם את המבצע תביאי לי כרטיס אשראי ואני מבטיחה לא לחייב אותו והסברתי לה כמה פעמים אני מבקשת לא לחייב בכרטיס אשראי הזה זה מאוד חשוב לי ב-14.6אני רואה חיוב בכרטיס ולא לדבר שגם לא התקינו לה שום דבר בבית התקשרתי ודיברה איתי בחורה בשם הדס ודיברה איתי בצורה הכי מגעילה שיש והיא טוענת שאני המשקרת ולא הבחורה בסוף היא אמרה שיזרו אליי ולא לאמא שלי ביום שיש ה15.6 חוזרים לאמא שלי ומבטיחים לה שזה יעבור להוראת קבע והיא מבקשת שיחזרו אליי ולא חזרו אליי בקשר לזכות אותי ב30 שקל שחייבו על דעת עצמם אני כל יומיים מתקשרת כדי לקבל זיכוי שמגיע לי אני רודפת ולי כבר מתחיל להימאס שכל פעם אומרים נחזור אלייך והכל יהיה בסדר הם פשוט חברה שלא עומדת במילה שלהם וחבורה של שקרנים.
|
וכספי |
סוג הנזק : |
אני מבקשת להחזיר את הכסף אם לא זה יעבור לעיתונות. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות הציבור 013 נטוזי |
שם ותפקיד: |
פניתה של גברת קסוס, התקבלה במשדרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת קסוס טופלה לשביעות רצונה |
תגובה: |
פניות הציבור 013 נטוויזי'ן |
פתרון: |
|
|
|