פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
013 נטוויז'ן - גביית חיובים ללא ידיעת הלקוח. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני פונה אליכם לאחר כמעט חודש שלם שאני במרדפים אחרי חברת "נטוויז'ן" לאחר שגיליתי שרימו אותי במשך כמעט שנה. מרדפים שכללו – טרטור, שירות גרוע מתחת לכל ביקורת, הבטחות שווא, התשה כללית וחוצפה שאין לתאר!!!
באוגוסט 2011 התחברתי לשירותי נטוויז'ן, אינטרנט 2.5 מגה בעלות חודשית של 22 ₪. מעולם לא קיבלתי כל חשבונית המפרטת את החיוב.
לאחרונה עברתי דירה ורציתי להעביר את הכתובת, ואז שמתי לב שאני מחויבת בסכום של 52 ₪. התקשרתי כדי לברר את העניין ואז גיליתי להפתעתי שמהיום שהתחברתי אליהם שילמתי להם 52 במקום 22 ₪ בחודש. הסתבר שחויבתי על שירות אנטי וירוס + שירות שיחות לחו"ל, שמעולם לא שמעתי עליהם, לא ידעתי על קיומים וכמובן לא עשיתי כל שימוש. אף אחד לא טרח לציין אותי בשום חיוב כזה במעמד המכירה ופשוט הזדעזעתי לגלות שמשך תקופה כה ארוכה פשוט גנבו ממני כסף.
הנציגה הראשונה שדיברתי איתה, ב 4/6, (מתוך 5 (!) נציגי שירות סה"כ, שהייתי צריכה שוב ושוב ושוב לעבור איתם את אותה שיחה מייגעת) אמרה לי לבסוף שיאתרו את הקלטת השיחה (שיחת המכירה), יערכו ברור בנושא, ויחזרו אליי תוך שבוע בערך.
ב10/6, לאחר שאף אחד לא יצר איתי קשר, התקשרתי שוב לברר האם כבר מצאו את ההקלטה, התברר שהיות ולא מצאו את ההקלטה,הגיעו להחלטה שאין כל הצדקה או סיבה לזכות אותי, ונוסף על כך כמובן שהנציגה לא טרחה בכלל לחזור אליי ולעדכן אותי. בשיחה זו גם גיליתי שהיות ובמעמד המכירה הנציג עדכן לי כתובת מייל שגויה, מעולם לא קיבלתי כל חשבונית מהם. לנציג פשוט לא היה כל כך מה להגיד לי ובמילים אחרות גרם לי להבין שזו בעיה שלי שלא שמתי לב שרימו אותי במשך שנה ושאין מה לעשות. לאחר שהתעקשתי שלא מקובל עליי היחס המזעזע וההסברים הלא מובנים והחוסר שירותיות, ביקשתי לדבר עם מנהל. חזרה אליי מנהלת בשימור הלקוחות, גוללתי בפניה את כל הסיפור, אמרתי לה שמעולם לא נתקלתי בכזה יחס ושירות מזעזע, מעולם לא רימו אותי ככה, ואין לי מילים לתאר את עוגמת הנפש שחוויתי. היא בסופו של דבר אמרה שתעביר בקשת זיכוי רטרואקטיבי לשנה ותעדכן אותי.
היא כמובן, כדרכם כנראה של נציגים בחברה זו, לא טרחה לחזור אליי, אך הפעם הייתי יותר רגועה כי הנחתי שבקרוב אקבל זיכוי.
ב- 25/6 התקשרתי לבדוק למה אף אחד לא חזר אליי וביקשתי לדבר עם אותה נציגה משימור לקוחות. מסיבה שאינה ברורה לי לא הסכימו להעביר אותי לדבר אליה. בנוסף, בשיא האדישות הנציג אמר לי שאין שום מקום לזיכוי ושלא מתכוונים לזכות אותי. פה באמת אזלו כבר כל כוחותיי והותשתי לגמרי. כמה אפשר לזלזל בלקוח, כמה אפשר לטרטר, כמה אפשר לא להתייחס?!!? בסופו של דבר אותו נציג העביר אותי למנהלת,ששוב הייתי צריכה לספר לה הכול. היא שוב פעם אמרה לי שבתיעוד במערכת שלהם צויין כי הסבירו לי על השירותים והחיובים, מה שכמובן לא היה ולא נברא, שהייתי צריכה לשים לב, שעבר הרבה זמן וכו' וכו' וכו'. במילים אחרות, היא קראה לי פשוט שקרנית, והשתמשה בגורם הזמן כהצדקה לרמות אותי. היא הציעה לי כפיצוי "מתנה" או הוזלה בתעריפים, אך הבהירה לי שבשום אופן לא מתכוונים לזכות אותי.
אני ביקשתי ממנה לנתק אותי במיידי. היא טוענת שעשתה זו אני מקווה באמת שזה מה שהיא עשתה.
על כל הסאגה המזעזעת והבלתי נסבלת הזו, אוסיף כי כשהתחלתי לספר את זה לחברים גיליתי שאני לא היחידה שעברה את אותו הסיפור, ויש עוד מספר אנשים שחויבו בלי כל סיבה על חבילות שהם מעולם לא שמעו עליהם. חיפוש קצר בגוגל הפגיש אותי עם עוד מספר תלונות וסיפורים שכאלו, כך שאני כנראה לא ברת המזל היחידה שזכתה ליפול בפח של נטוויז'ן.

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור 013 נטווי שם ותפקיד:
פניתה של גברת פנחס התקבלה במשרדינו ונבדקה לעומקה.
גברת פנחס טופלה לשביעות רצונה
תגובה:
פניות הציבור 013 נטוויז'ן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה