פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוב לא שלי ובכל זאת שילמתי נושא התלונה:
מלכה רועי שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
קיבלתי מנטוויזן מכתב תביעה מעורך דין על חוב בשנת 2009 על סך 1200 שקלים שבנתיים תפח ל 2400 בהוצאה לפועל כתובת המנוי אינה שלי מעולם לא גרתי בכתובת הנ"ל וכמו כן מעולם לא הייתי לקוח של נטוויזן משיחה עם עורך הדין ביקשתי העתק מחוזה לראות את חתימתי אך נעניתי בשלילה שוחחתי עם חברת האשראי ועם הבנק אשר טענו כי והוכיחו לי בכתב חתום כי הכרטיס אשראי אשר נטוויזן טוענים שעמו שולם המנויי ב 2009 בוטל בשנת 2008 כמו כן במהלך חצי שנה ב 2009 לא הייתי בארץ לכן גם לא היה לי סיבה וצורך לשימוש באינטרנט .לאחר שהייעצתי עם עורך הדין שלי על מנת לא לגרור שוב הליכים בהוצאה לפועל שילמתי את החוב בסך 1900 שקל
כספי.עלבון סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מר מלכה צבר חוב בחברת 013 נטוויז'ן, ולאחר שמוצו כל ניסיונות גבית התשלום בחברה - אשר כללו ניסיונות השגה טלפוניים, מכתבים, הודעות וכיו"ב - הועבר הטיפול בגביה לידי משרד עו"ד. לדבריו, מר מלכה בחר לשלם את חובו לאחרונה ובמקביל, דרך פניה זו בחר להלין על כך שחוב זה אינו שלו. תגובה:
בעקבות פנייתכם, קיימתי מספר שיחות עם מר מלכה. סוכם כי פנייתו תיבדק במחלקת הבטחון של החברה, בכפוף למסמכים שונים אשר התבקש מר מלכה להציג.
מר מלכה טרם הציג מסמכים אלה, ולכשיעשה זאת, ניתן יהיה להמשיך את הטיפול בפנייתו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה