חיוב עבור שיחות לחול שלא בוצעו+ סרוב לנתק את המנוי |
נושא התלונה: |
יום שני 20 אוגוסט 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב-25.7 חוייבתי בחשבונית עבור גלישה +שיחות לחול על מספר שלא קיים ברשתוי.. לאחר שפניתי למוקד ב-20.8 (לאחר מספר פעמים שהגעתי למרכזייה ונאמר לי שיש עומס ויחזרו אלי ואף אחד לא חזר), הנציגה הסבירה כי המנוי הזה היה רשום על שמי ב-2006, הסברתי שהמספר הזה כבר לא על שמי זה מספר שקבלתי בתקופה שעבדתי בחברת פלאפון (שייך לחברה ולא לי), והמספר לא שייך לי כבר שנים (בערך מ-2007.
הוסבר שבמהלך התקופה הזו (מ-2006) התנתקתי ממנם והתחברתי שוב (לפני כשנתיים בערך) ועדכנתי את המספר החדש .
הסברתי לנציגה שהיא יכולה להתקשר ולבדוק שהמספר לא שלי.
הנציגה טענה בכל תוקף שהמספר שלי ודרשה שהציג אישור שהחלפתי מספר, ולכן אין שום סיבה לזכות אותי עבור שיחות שביצע מישהו אחר ולא אני!!!!!
לאחר שהבנתי שהנציגה לא מוכנה לעזור או להבין ביקשתי להתנתק והנציגה טענה שאי אפשר בקשתי לדבר עם מנהל והיא טענה שאין מנהל שיוכל לדבר איתי ובקשה שיחזרו אלי, היה ברור לי שאף אחד לא יחזור אלי ודרשתי להישאר על הקו עד שינתקו אותי הנציגה הסכימה בזילזול ושמה אותי בהמתנה , לאחר עשרים דקות של המתנה השיחה התנתקה וכשניסיתי ליצור קשר שוב (גם היום), לא היה מענה .
זה מעליב שדורשים ממני לשלם עבור שירות שמישהו אחר השתמש בו .
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|