פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בגין שירותים שלא נתבקשו - מכתב לפני נקיטת אמצעים משפטיים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
במשך שנים ועד ליום 27.08.12 היינו מנויים לשירותי האינטרנט של חברת נטויז'ן (להלן: "החברה").

מעיון בחשבונית החודשית של החברה, הסתבר לנו כי חויבנו עבור דמי מנוי לשיחות לחו"ל (להלן: "דמי מנוי") - שירות שלא ביקשנו, לא הסכמנו לו וכלל לא צרכנו אותו.
לאחר בירור שביצענו עם החברה, נודע לנו כי חויבנו בגין דמי מנוי בסך של כ-6 ש"ח מדי חודש בחודשו מאז חודש מרץ 2010.

להלן פירוט השתלשלות העניינים:

ביום 05.08.12 פנינו באמצעות הטלפון לנציגת שירות לקוחות של החברה, אשר טענה בפנינו כי החיוב בגין דמי המנוי החל ביום 28.06.12, כי באותו המועד התקיימה שיחה עם בעל המנוי אשר אישר את החיוב בגין השירות וכי שיחה זו הוקלטה על-ידי החברה.
הוסבר לנציגה כי שיחת טלפון כזו מעולם לא התקיימה ובוודאי ובוודאי שלא ניתן אישור לחיוב בגין דמי המנוי ובתגובה הנציגה הבטיחה שיתבצע בירור, במסגרתו יאזינו להקלטת השיחה ולאחריו יחזרו אלינו עם תשובה, עוד באותו השבוע. מיותר לציין שעברו 14 ימים והחברה או מי מטעמה לא יצר עימנו כל קשר.

ביום 19.08.12 יצרנו קשר עם שירות הלקוחות בשנית ולתדהמתנו גילינו שעל אף פרק הזמן הארוך שעבר, לא נעשה דבר וחצי דבר על-מנת לקדם את בירור תלונתנו. לאחר שביקשנו לשוחח עם מנהל, הלה טען בפנינו כי השיחה בה כביכול בעל המנוי אישר את החיוב בגין שירות השיחות לחו"ל בוצעה למעשה בחודש מרץ 2010 (ולא כפי שנטען בתחילה) והבטיח לבדוק את הנושא.

ביום 27.08.12, לאחר 8 ימים נוספים, יצר עימנו קשר המנהל וטען כי אמנם אין בנמצא הקלטה של השיחה האמורה, אך קיימת במערכת המחשוב הערה שנרשמה על-ידי נציג שירות של החברה, לפיה בעל המנוי נתן הסכמתו לחיוב. המנהל סירב לבקשתנו לזכות את חשבוננו והסכים לזיכוי בסכום נמוך וחלקי בלבד (חלקו בצורת הנחה בדמי מנוי לשירותי האינטרנט), זאת על אף שהוסבר לו שמעולם לא ניתנה הסכמת המנוי לחיוב ולמרות שמעולם לא נעשה כל שימוש בשירות.

לאור העובדה כי מעולם לא נתנו הסכמתנו לחיוב בגין דמי מנוי לשיחות לחו"ל, שירות שכלל לא היה לנו צורך בו ומעולם לא השתמשנו בו; מאחר והחברה טענה טענות שונות וסותרות באשר למעמד בו ניתנה הסכמת בעל המנוי ולא הצליחה להמציא כל מסמך בכתב או הקלטה של שיחה המעידים על הסכמה כאמור (זאת על אף שתחילה החברה טענה כי בידה הקלטת שיחה שכזו); מאחר והחברה לא פעלה בהתאם להוראות סעיף 14ג(ב) לחוק הגנת הצרכן המחייב אותה למסור ללקוח בכתב את עיקרי ההסכם (טופס גילוי) ובכלל זאת פרטי השירות ועלותו - אבקשכם להשיב לנו את מלוא דמי המנוי בגין שיחות לחו"ל אשר נגבו מאיתנו שלא כדין.

אם לא כן, בכוונתנו לפנות לערכאות המשפטיות בכדי לממש את זכויותינו, בתוספת פיצוי בגין הטרחה, בזבוז הזמן, עוגמת הנפש והוצאות משפט.

בכבוד רב,
מייקל גליקסטן
טרחה, בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מלא פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
אחראי פניות הציבור שם ותפקיד:
מר גליקסטיין הצטרף לשירותי החיוג לחו"ל של 013 נטוויז'ן בתאריך ה-07.03.2010, לעסקה אשר תנאיה:
- 20 דקות ללא תשלום בכל חודש למגוון יעדים נייחים.
- תעריף המשך אטרקטיבי של 3 אג' לדקה ליעדים נייחים.
- דמי מנוי חודשיים של 6.9 ש"ח.
פרטי העסקה נמסרו למר גליקסטיין בכתב ובעל פה במעמד ההצטרפות.

בתאריך ה-05.08.2012 פנה לראשונה מר גליקסטיין בבקשה לבטל את השירות. חברת 013 נטוויז'ן נעתרה לבקשתו והשירות בוטל.
תגובה:
כמחווה של רצון טוב ולפנים משורת הדין, הוצע למר גליקסטיין החזר של 12 חודשי החיוב האחרונים בשירות זה, וזאת משום שלא נעשה שימוש בשירות בפועל.
לדאבוננו, סירב מר גליקסטיין להצעתנו.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה