פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פתיחת משתמש נוסף + חיוב כפול נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה חברת נטוויזן פתחה לנו משתמש נוסף, ללא ידיעתנו, וגבתה סכום של כ-500 ש"ח. לאחר בירור איתם הוחזרו לנו הכספים והחשבון הנוסף נסגר. לפני מספר חודשים, שוב פתחו לנו חשבון נוסף בתשלום וכשפנינו אליהם בעניין, לא הייתה להם כל הוכחה מי פתח את החשבון והם הצהירו כי לא נעשה שום שימוש בחשבון הנוסף, אך הם סירבו להחזיר לנו את הכספים בגין החשבון/משתמש נוסף. ביטלנו את החשבונות שלנו אצלהם (זה שאנו פתחתנו וזה שהם פתחו) ומאז אנו בדין ודברים איתם. הם מסרבים להחזיר לנו את הכספים שנלקחו מאיתנו שלא בצדק ומבטיחים כי אם נחזור אליהם כלקוחות, הם ישקלו לפצות אותנו. הם לא מוכנים לתת לנו אישור בכתב שלא נעשה שימוש בחשבון הנוסף, אלא רק נאמר לנו והם טוענים כי זה הוקלט.
כספי סוג הנזק :
החזר הכספים בגין החשבון שלא נפתח על ידינו מעולם. פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה