פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק, זילזול חוזר נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
סבי, איש בן 81 הינו לקוח של חברת נטוויז'ן כבר מעל ל5 שנים. כל כמה שנים חברת נטוויז'ן מנסה לחבר לו מוצרים נוספים ולייקר שירותים ב"שיטת מצליח".
הוא מנוי לאינטרנט, קו טלפון פנים ארצי ושיחות לחו"ל. הוא חי לבד בהוסטל ובכל זאת החברה הנהדרת הזאת מנסה לחבר לו יוזר נוסף באינטרנט, חבילות יקרות בטלפון ( לדוגמא - בחשבונית של חודש 05.2013 הוא חויב בגין 2 יוזרים, בגין בלוק דקות בשיחות שמהחבילה הוא ניצל רק 22% ). מספר פעמים אבא שלי ואני פנינו לחברה בניסיון להוזיל ולבטל יוזר נוסף וזה כל פעם עזר רק לכמה חודשים ואז הכל חוזר חלילה. אני דורשת לבטל את מנויו של סבי מיידי ולאלתר. בנוסף אני דורשת החזר כספי בגין כל השירותים שלא היו בשימוש עבור כל תקופה שסבי היה מנוי בחברת נטוויז'ן.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ניתוק מיידי של כל המנוי פתרון נדרש :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה