פרטי התלונה

תלונות NetVision (נטוויז'ן)

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע !! נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
מרכז אומגה , מרכז מת"מ , חיפה כתובת:
תיאור הבעיה:
אפילו לא יכולתי לקצר מרוב שעברתי זעזוע מהחברה הזאת!!

אמצע חודש שעבר חיברו את הוריי נציג שלכם שהופנה ע"י סוכן יס גנב כמו כל סוכן..

והציע להוריי המבוגרים להוזיל עלויות ולהתחבר לחברת נטוויזן לאחר שחיברו את ההורים שלי ללא שום פרטים יותר מדי,הגעתי לבית של ההורים שלי וראיתי כי ניתקו להם את כל החוטים וחיברו את החברה שלהם ועשו בלאגן שלם!! בנוסף בכלל אין קו! אין שום חיבור אליכם בפועל העיקר יש מנוי יש תשלום אבל קו אין!
ניסתי להבין מהורים שלי מה הולך הם לא כ"כ ידעו להסביר לי מה חוללו להם בתקשורת אז אבי נתן לי לטפל בכל המי ומה שעשו להם.
מים הגיעו עד נפש בחברה הכ"כ לא מסודרת!!
התקשרתי לש.לקוחות לבדוק מה קורה האם זה תקלה אך ללא עזרה ושום דבר נאמר כי נפתחה פניה למחלקת תמיכה וכי יחזרו אליי
הסכמתי ונתקתי .
לאחר יום ועוד יום חזרתי לשירות לראות מה קורה יש לי הורים מבוגרים שבלי טלפון בבית..
אך אותה נציגה מיהרה "לחפף" אותי וטענה כי יש פניה פתוחה אל תדאגי חוזרים אליך..
הסברתי לה את המצב אך חוסר רגישות חוסר נענות חוסר הקשבה לא הוביל לשום מקום אז היא אמרה טוב אני יעביר אותך לטכני
בטכני ענה לי נציג שאמר כי זה לא קשור אליו ויעביר אותי ליעד המבוקש ענה הנציג השלישי כי טען שאין לו כרגע מערכת בואי תני לי את המס אני יחזור אליך.. נתתי את המס למרות הטריק הידוע שכבר עבר לי בראש וכן צדקתי ללא מענה שוב.
חזרתי לשירות כבר ממש כעוסה ועצבנית בקשתי שינתקו אותי מיד ויפסיקו להעביר אותי ממקום למקום וכי איני מעוניינת בשירות שלכם כי באמת אין לי צורך בו !
אותה נציגה שאלה למה איך והכל ואמרה אין בעיה אני מעלה נציג קש"ל יטפל בך.
ענה לי בחור בשם צבי, כל כך חוצפן שלא נתקלתי מיימי ובנוסף להבנתי גם לא תיעד את השיחה !!
הסברתי לצבי שאיני מעוניינת בשירות ושינתק אותי בבקשה ניסה לשכנע אותי שאני חדשה ולא התנסתי בכלל הכל מובן ויפה ומקובל שהוא רוצה שלא יהיה עוד ניתוק אבל עד שלב מסויים!
במשך 10 דק אני צריכה להתחנן לצבי שינתק כי אני ממש לא רוצה והוא המשיך למה? אבל לא אבל כן אבל לא למה שיחה כל כך ארוכה ומייאשת שהתחננתי שאני באמת מודה אבל אני לא רוצה?? יש לשכנע לקוח ויש ממש לייאש אותו ,מקצועיות זה לא התחום של הנציגים שלכם! לאחר החוצפה של צבי הגיע היציאה היותר מתוחכמת שלו בקשתי מנהל כי זה לא מוביל לשום מקום צבי טען כי הוא אחראי כרגע ואין מישהו מעליו.. כן בטח. אז הסברתי שאני לא מעוניינת לשוחח איתו אז קיבלתי תשובה של : "תנתקי ותחזרי לשירות אם את רוצה מישהו אחר " או "שאני יעביר אותך לשירות ותדברי עם מישהו אחר" ובנוסף לא ידעו את ההורים שלי על תשלום בדןאר במידה ואני מחזירה מודם בושה.

מה זה אמור להיות מזה החוצפה הזאת בנאדם מגעיל לא נתקלתי בשירות כזה מעולם במשך שהייתי נציגת שירות במשך 4 שנים לא ראיתי התנהגות כזאת של נציג.
נתקתי מיאוש חייגתי שוב ענה לי נציג שבקשתי ממנו מנהל טען כי תוך יום יחזרו אליי. לא נשארו לי כוחות ממכם וחכתי
ללא שום חזרה
חזרתי שוב לשירות ענתה לי אם אני לא טועה נציגה בשם "מרין" הסברתי שוב את הכל למרות ההתיאשות שלי מרין השאירה אותי במשך זמן ממושך על מנגינה כי היא בודקת ובודקת ובודקת... (למיטב זכרוני מחוייבת הנציגה לרענן לקוח ולתת לו מענה מהיר ולא להשאיר ככה המון דקות)
לאחר שחזרה ושוב בדקה ושוב ושוב במשך קדות של נצח העבירה אותי לנציגה אחרת שאין לי מושג מה היא..
היא טענה כי היא מטערת על השירות וכי היא מיד מנתקת אותי .. וכי היא מכירה באופן אישי את צבי והיא תעביר את זה לר"צ שלו והעיניין יטופל.
לא מספק אותי בכלל אותו עיניין עם הצבי הזה !!! רק רציתי לסיים את הקשר איתכם ואמרתי תודה על הניתוק והיא הסבירה שאין מה לדאוג אם אני שולחת את הקבלה של התשלום בדואר על המשלוח יזכו אותי באשראי שבמנוי.סיימנו את השיחה בידע שהכל טוב.

אבל החלטתי בבוקר למחרת 1.7.13 לצור קשר עם השירות על מנת לוודא את הניתוק ענתה לי נציגה בשם רנין. שאלתי מה קורה עם המנוי שם אז היא הסבירה כי הוא לא מנותק זה תהליך!
איזה תהליך אני צריכה לעבור כדי לנתק מנוי מסכן??
אחרי שקצת הרמתי את קולי והתעצבנתי בצדק הרימה את קולה רנין בצורה של " נו ממהההה יתנקו" סליחה מי את בכלל שתרימי על לקוחה את הקול שלך במיוחד אחרי המסע המזעזעע איתכם???? וכי טענה כי תוך 5 דק יהיה מנותק . חמודה על מי את עובדת ? מזה תוך 5 דק איזה שטות ,בקשתי אישור ניתוק למייל טענה כי אוטומטית זה נשלח ברגע שהמנוי מתנתק.

ושוב לא קיבלתי שום מייל ושום נעליים חזרתי לשירות היופ בערב ענתה לי נציגה טענה כי רשום במערכת כי המנוי מנותק כבר מה 27.6 ..
אני לא מבינה את החוסר תיאום בין הנציגים החוסר מקצועיות הזה???

וכי טענה שהיא שולחת בקשה למח' מכתבים וכי ישלחו לי את הניתוק למייל מחר ..
אני מצפה לניתוק הארור הזה ורוצה לסיים כל תקשורת על החברה המזעזעת לחלוטין שלכם.
להמליץ לחזור בחינם אני לא יעשה את זה !
ב 1.7.2013 שלחתי את אותו מכתב זה לפניות הציבור באתר החברה וכי תוך 5 ימי עבודה יהיה מענה .. לא דובים ולא יער אף אחד לא טרח לשים את ידו על התלונות שלי !!!

וכמובן שוב חזרתי לשירות לדורש את המכתב ניתוק שלי ענתה לי נציגה שוב בשום מור אם זכרוני כבר לא בוגד בי אחרי כל הנציגים שלכם וטענה שאני יתן לה הזדמנות והיא תדאג לחזור אליי ולוודא כי קיבלתי את המכתב ותנסה לזרז את זה ,
באמת ביום שישי האחרון חזרה ואמרה שעדיין זה בטיפול אך לאחר מכן נעלמו עקבותייה.
חזרתי שוב מה חדש? ענתה לי נציגה בשם מלק וטענה כי המנוי מנותק ותוך חצי שעה אני יקבל לפקס שבקשתי את הניתוק לא קיבלתי וגם התעקשתי לדבר עם מנהל חיכתי במשך חצי שעה עד שהיא בדקה אופצייה למנהל שהיא מלחתחילה לא רצתה לתת לי ואז הורידה אותי מהמנגינה הזאת ואמרה שעד הערב יחזרו אליי..
בערב אכן חזרה יארה ושמעה את כל הסיפור הארוך והמייגע איתכם בקשה סליחה לא שזה עוזר וכי תשלח טכנאי שיאסוף את הציוד ותדאג לחזור אליי מחר לוודא שקיבחתי את המכתב ניתוק אכן למחרת היום שזה ה 9.7 קיבלתי את המכתב ורשום בו כי אכן נותקתי והמנוי נותק בתאריך 8.7.13 סליחה????????. אני בקשתי מחודש שעבר למה זה מתאריך זה ושחזרה טענה כי עד שהחשבונית תסגר בלה בלה בלה ואני יחזור לשירות שזה יקרה ואז יזכו אותי.. ומה לעבור איתם שוב מדורי גיהנום עד שיזכו אותי???????

חברה מגעילה ומזעזעת
עוגמת נפש סוג הנזק :

NetVision (נטוויז'ן) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה