פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה בפרסום נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/3/2016 רכשתי באמצעות גרופון טיול סוסים בחוות סוסי אדמה מתוך כוונה לממשה בחול המועד פסח כפי שניתן היה להבין בבירור בפרסום ובשובר עצמו.לאחר הרכישה כשהתקשרתי לתאם מועד נאמר לי לתדהמתי כי השובר אינו תקף בפסח.החווה מאשימים את גרופון וטוענים כי פרסמו תנאים שגויים,ובגרופון טוענים כי בית העסק אשם מאחר והעביר את המידע מאוחר.אבקש את עזרתכם בכדי לממש את העסקה בהתאם לתנאים שפורסמו במקור , או עסקה זהה בחווה אחרת. ילדיי מצפים בכליון עיניים לחווית רכיבה ומיותר לציין את עוגמת הנפש שתיגרם לנו המקרה ולא יכבדו את תנאי העסקה.במועד זה עסקה כזאת לרכיבה בחג כבר כמעט ואינה ניתנת להשגה ובטח שלא במחיר זהה.
מצ"ב
צילום מסך של תנאי העסקה כפי שהופיעו במועד הרכישה
שובר מודפס עם הפרטים המקוריים ,שהדפסתי מיד לאחר סגירת העסקה
ושובר נוסף שהודפס יומיים אחרי , ובו כבר תנאי עסקה שונים
ניתן לראות בבירור כי התנאים המקוריים השתנו לרעה לאחר הרכישה.

אשמח לקבל עזרתכם
בתודה מראש
ובברכה
יעקב
************
בזבוז זמן סוג הנזק :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
רותם - מנהלת שירות לקוחות שם ותפקיד:
הנדון תלונת הלקוח יעקב לוי

בהמשך לפנייתו של הלקוח יעקב לוי, מספר פנייה – 112448

לאחר עיון בפניית הלקוח, עולה כי הלקוח פנה לשירות הלקוחות של גרופון אודות המקרה והפרטים הועברו לטיפול מחלקת עסקים מול בית העסק.

אבקש להפנות את תשומת לבך בעניין זה לסעיף 20 לתנאי השימוש באתר גרופון

" 20. המוצריםהשירותים המופיעים באתר
גרופון אינה מוכרת ואו מספקת את המוצרים ואו השירותים המוצגים באתר. גרופון מעמידה לרשות בתי העסק את האתר כבמה להצגת ומכירת מוצריהם ושירותיהם, בשיטות מכירה שונות. בדף המכירה של כל מוצר ומוצר מופיעים התנאים למכירת המוצר כפי שנמסרו על ידי בתי העסק. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה לבין המוצרהשירות הנמכר. פרטי המפרט הטכני של המוצרים, תיאורם וכל מידע על המוצרים לרבות מחיר המחירון של המוצרים נמסרים על-ידי בתי העסק ובאחריותם. גרופון אינה מפקחת על המידע ונכונותו. האחריות למידע, טיבו ואמינותו מוטלת, אפוא, כולה על בית העסק. גרופון אינה אחראית על תיאור המוצרים כפי שנמסרו על ידי בית העסק, וממליצה לבדוק את מחירי השוק של המוצריםהשירותים בהם אתה מעוניין קודם להגשת הצעתך. כמות המוצרים המוצעת למכירה מכל מוצר הינה גמישה ונתונה לשינוי לפי שיקול דעתם של גרופון ואו בתי העסק בהתאם לביקוש או מכל סיבה שהיא. לפיכך, רשאית גרופון וכן כל בית עסק, אך אינם חייבם, להגדיל או להקטין את הכמות המוצעת במהלך המכירה."

לאחר בירור מחלקת עסקים מול בית העסק נמסר מבית העסק כי במהלך חופש פסח מתקיימות במקום קייטנות ולכן לא ניתן לתאם מועד למימוש השובר לרכיבות פרטיות.

הוסבר ללקוח המקרה ובהתאם לכך הוצע ללקוח לתאם מועד למימוש השוברים במועדים חלופיים או לביטול העסקה.
הלקוחה פנה לשירות הלקוחות של גרופון בתאריך 14.4.16 בבקשה לביטול העסקה ובהתאם לכך השוברים בוטלו לבקשתו.
כמו כן, הוצע ללקוח מחווה שירותית בסך 60 שקלים בכסף גרופון ע"מ להמתיק את חווית המקרה אך הלקוח סרב לקבלת המחווה שהוצעה לו.

חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח.

בברכה,

גרופר קניות חברתיות בע"מ
תגובה:
הנדון תלונת הלקוח יעקב לוי

בהמשך לפנייתו של הלקוח יעקב לוי, מספר פנייה – 112448

לאחר עיון בפניית הלקוח, עולה כי הלקוח פנה לשירות הלקוחות של גרופון אודות המקרה והפרטים הועברו לטיפול מחלקת עסקים מול בית העסק.

אבקש להפנות את תשומת לבך בעניין זה לסעיף 20 לתנאי השימוש באתר גרופון

" 20. המוצריםהשירותים המופיעים באתר
גרופון אינה מוכרת ואו מספקת את המוצרים ואו השירותים המוצגים באתר. גרופון מעמידה לרשות בתי העסק את האתר כבמה להצגת ומכירת מוצריהם ושירותיהם, בשיטות מכירה שונות. בדף המכירה של כל מוצר ומוצר מופיעים התנאים למכירת המוצר כפי שנמסרו על ידי בתי העסק. תמונות המוצרים באתר נועדו להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים בין התמונה לבין המוצרהשירות הנמכר. פרטי המפרט הטכני של המוצרים, תיאורם וכל מידע על המוצרים לרבות מחיר המחירון של המוצרים נמסרים על-ידי בתי העסק ובאחריותם. גרופון אינה מפקחת על המידע ונכונותו. האחריות למידע, טיבו ואמינותו מוטלת, אפוא, כולה על בית העסק. גרופון אינה אחראית על תיאור המוצרים כפי שנמסרו על ידי בית העסק, וממליצה לבדוק את מחירי השוק של המוצריםהשירותים בהם אתה מעוניין קודם להגשת הצעתך. כמות המוצרים המוצעת למכירה מכל מוצר הינה גמישה ונתונה לשינוי לפי שיקול דעתם של גרופון ואו בתי העסק בהתאם לביקוש או מכל סיבה שהיא. לפיכך, רשאית גרופון וכן כל בית עסק, אך אינם חייבם, להגדיל או להקטין את הכמות המוצעת במהלך המכירה."

לאחר בירור מחלקת עסקים מול בית העסק נמסר מבית העסק כי במהלך חופש פסח מתקיימות במקום קייטנות ולכן לא ניתן לתאם מועד למימוש השובר לרכיבות פרטיות.

הוסבר ללקוח המקרה ובהתאם לכך הוצע ללקוח לתאם מועד למימוש השוברים במועדים חלופיים או לביטול העסקה.
הלקוחה פנה לשירות הלקוחות של גרופון בתאריך 14.4.16 בבקשה לביטול העסקה ובהתאם לכך השוברים בוטלו לבקשתו.
כמו כן, הוצע ללקוח מחווה שירותית בסך 60 שקלים בכסף גרופון ע"מ להמתיק את חווית המקרה אך הלקוח סרב לקבלת המחווה שהוצעה לו.

חשוב להבהיר שאנו משקיעים את מרב המאמצים על מנת שלקוחותינו יהיו שבעי רצון מן הרכישות, כמו כן אנו עומלים רבות על מנת לדאוג שהתוכן באתרנו יהיה אמין וברור ללקוח.

בברכה,

גרופר קניות חברתיות בע"מ
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה