פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החזר תשלום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏04 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מבצע יונתן 5 כפר סבא כתובת:
גרופר קניות חברתיות בע"מ- גרופון ישראל סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל הזמנתי בטעות מגרופון מוצר הנלקחת מחברת עיסקה טובה, ויומיים אחרי ביצוע ההזמנה המוצר הגיע דרך רשות הדואר יחד עם הזמנה נוספת מעיסקה טובה.
ביום שישי באותו שבוע הגעתי לעיסקה טובה, ברח' אחד העם 11, ת"א. והחזרתי את המוצר הנרכש בטעות. שם טענו שאת ההחזר אקבל דרך גרופון שהרי דרכם קניתי ולכן הם שולחים הודעה פנימית שהמוצר הוחזר.
לאחר שבוע כשלא ראיתי דבר הנעשה, פניתי לגרופון בכתובת המייל : [email protected] ודרשתי את ההחזר הדרוש לי. משלא נענתי שלחתי שוב את המייל לאחר שבועיים ואז תשובתם היתה שאפנה לעיסקה טובה שתתן להם אסמכתא להחזר. אחרי משחקים רבים ובזבוז זמן יקר החלטתי לפנות לשירות תלונות הציבור בצרכנות. בתקווה לשמוע בשורות טובות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מהיר והתנצלות על הזמן היקר פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה