פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גרופון של ניתן למימוש נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתחילת חודש פברואר השנה רכשנו 2 שוברים ע"ס 199 ש"ח בקלינקת Olam בנוה צדק עבור טיפול מסאג רפקסולגיה ופילניג גוף.
לאחר שבועים ניסנו לתאם תור לטיפול
* בפעם הראשונה שהתקשרנו לא הייתה תשובה, בפעם לאחר מכן נאמר לנו שהם משפצים ויש להתקשר עוד יומים, לאחר יומים סוף סוף התקבלה תשובה.
* בנסיון לתאום הטיפול ביום ראשון אח"צ או שישי נאמר לנו שיש תור פנוי ביוני אם מדובר ביום ראשון או ביולי אם מדובר בשישי.
* היות ותוקף הגרופון הוא עד ה 03-04 יצאנו מנקודת הנחה שנוכל לנצל את השוברים בחודש מרץ אך טעינו.

לאחר שהתברר שלא ניתן לתאם תור בטווח של חודשיים ביקשנו מגרופון לבטל את העיסקה, התשובה שקיבלנו מהם היא שהיות ועברו 14 יום לא ניתן לבטל את העיסקה ושהם יעזרו לנו לתאם את הטיפול - לאחר תלונות חוזרות ונשנות ביקשנו מספר פעמים שיחזור אילנו מישהו בכיר ודרשנו פיצוי כספי - לא נציג ולא בכיר חזרו אילנו וכל פעם שהתקשרנו שוב ושאלנו מה הסטטוס אמרו לנו שהם מנסי לתאם טיפול - כבר עברו יותר מחודש ועדיין לא זכינו לשיחה המיוחלת מנציג גרופון.
את הטיפול אנחנו כבר לא רוצות - אנחנו רוצות החזר כספי, לא ייתכן שהכסף ירד מהכרטיס אשראי ואת הטיפול לא ניתן יהיה לקבל!
+ עוגמת הנפש עבור כל הטלפונים וההמתנה לתשובות סוג הנזק :
החזר של 398 ש"ח בעבור השוברים שלא נוצלו פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה