פרטי התלונה

תלונות Groupon (גרופון)

תלונות מכירות באינטרנט

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אספקת מוצר בזמן וסירוב לפיצוי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה20.3 קניתי דרך אתר גרופון שובר לקניית פליימוביל בחנות "אלוף הצעצועים" שבכרמיאל. בשובר היה כתוב "איסוף עצמי בלבד" וצורף מספר טלפון של החנות. מספר טלפון זה אינו תקין ולא נענה. הגעתי לחנות לאיסוף עצמי והמוצר לא היה במלאי למרות שכבר רכשתי את השובר. נלקחו פרטיי ונאמר לי שהמוצר יגיע תוך שבוע. לאחר שבוע המוצר לא הגיע, ולאחר שיחות טלפון רבות שנאלצתי לבצע עם בעל החנות, נאמר לי שהמוצר יישלח לביתי ישירות, למחרת בשעות הערב. חיכיתי בביתי והשליח לא הגיע. כך יומיים ברציפות. בעל החנות התגלה כשקרן וחסר עמוד שדרה ללא יכולת לספק את המוצר או להחזיר טלפונים. למחרת התקשרתי לגרופון לבטל את ההזמנה, מאחר והמוצר לאחר שבועיים נוספים לא היה במלאי, בטלו עבורי את ההזמנה. כשביקשתי פיצוי על הוצאות הדלק המיותרות שלי לכרמיאל, מרחק של כ – 60 ק"מ מביתי, הסכימו להעניק לי "מחווה שירותית" כלשונם של 40 ₪ בקרדיט של גרופון בלבד. כשהודעתי להם שאין זה מקובל עליי ושאני יכולה לתבוע אותם בבית משפט על גובה הפיצוי המגיע לי, נאמר לי שמנהלת גרופון תתקשר אליי, אך היא לא עשתה כך.
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי על הוצאות דלק לכרמיאל ועל בזבוז הזמן בהתעסקות עם חנות זו פתרון נדרש :

Groupon (גרופון) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה