סתיו, מנהלת שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
היללה שלום, שמי סתיו.
שוחחנו טלפונית לפני כשבועיים.
כפי שהסברתי לך, כל הפרטים אודות השובר היו מעודכנים במעמד הרכישה, וצויין בפירוש ובמודגש, ולא בקטן כדברייך, כי השובר מיועד לסניף ראשל"צ בלבד. אישור רכישה, כפי שהוסבר, כמוהו כהסכמה למכלול התנאים המופיעים על גבי עמוד העסקה. כאשר שובר מיועד לסניף מסויים, לא ניתן להעבירו לסניף אחר. כאשר קיימת מגבלה כזו, הדבר נעשה בהתאם לבקשת בית העסק, ועל כן זכותו שלא לכבד את השובר בסניף אחר שמורה. זיכוי עבור שובר יכול להתבצע עד 14 יום מרגע הרכישה, זאת בהתאם לחוק להגנת הצרכן בעניין עסקאות מכר מרחוק ולסעיף 24.3 בתנאי השימוש בגרופון, שאת קריאתם אישרת.
בעניין זמן ההמתנה לשיחת מנהל, אנו מתחייבים על חזרה בתוך שני ימי עסקים בהתאם לכך שקיים טיפול בפניות קודמות. החזרה אליך, לעניות דעתי, נעשתה באותו יום, בתוך 4 שעות מפנייתך. |
תגובה: |
לא ניתן להזדכות עבור השובר, ולא ניתן לחרוג מהתנאים המצויינים בעמוד העסקה. כל שינוי לשיקולו של בית העסק בלבד ויש לפנות אליו בנושא. |
פתרון: |
|
|