פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שלא כצורך ואי מתן שירות לביטול נושא התלונה:
רוסמן רז שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי להוט מובייל ולאחר יומיים התחרטתי וביקשתי לבטל את המנוי.
השירות לקוחות ציין שאם לא הפעלתי את הכרטיס לא יחייבו אותי במכיר כרטיס הסים (54 שקל).
אכן לא הפעלתי את הכרטיס ולאחר שהטעו אותי בזה שניתן לבטל במרכז כפר סבא נסעתי למרכז הלקוחות הנתניה, ציינו שביטלו את הכרטיס סים כשבסופו של דבר חייבו אותי על 54 שקל.
אני מתלונן על:
1. הקלות שבה מחייבים את כרטיס האשראי בטלפון ובעת ביטול חייבים לסע למרכז לקוחות ולא ניתלן לבצע זאת בטלפון.
2. הנציגה בנתניה ציינה שהכרטיס לא יחוייב וביטלה את המנוי.
3. לאחר שבועיים קיבלתי חשבונית מס על חיוב 54 שקל והכרטיס חוייב.
4. בפעם הראשונה שהתקשרתי כדי לקבל זיכוי (30 דקות שיחה טלפונית), ציינו כי הם לא רואים במחשב את החיוב ולאחר מכן התקשרתי שוב וביצעו את הזיכוי - חוסר סנכרון מוחלט או חוסר מקצועיות של הנציגים.
בזבוז זמן ועוגמת נפג סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה