פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עסקה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנתי 2 כרטיסי סים מאתר הוט מובייל לאחר מכן ראיתי מבצע בגרופון של הוט מובייל. התקשרתי לשירות לקוחות לוודא שאוכל לבטל את העסקה הראשונה ואוכל להזמין מחדש דרך גרופון. קיבלתי אישור בתנאי שאגש למרכז שירות. רצה הגורל ושני ההזמנות גם האתר וגם מגרופון הגיעו ביחד. זהים לחלוטין. ניגשתי למרכז שירות והם לא יודעים מה של מה ולא יכולים לבטל אלא אם הפעלת כבר את הכרטיסים. הרי מן הסתם שלא אפעיל לשם זה ניגשתי אליהם. מפה לשם כבר שבועיים שאני בטלפון עם כל מחלקות הוט ואף אחד לא יכול לעזור לי!! פשוט אובד עצות ומרגיש אבוד. שהמערכת הגדולה הזו לא יכולה לפתור תקלה כזו פשוטה. הגשתי ביטול לגרופון. עוד לא נענתי אך מה קורה עם הוט מובייל שלא עוזרים ועוד יחייבו אותי. SOS
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה ופיצוי על שעות של שיחות טלפון איתם ובמרכז שירות. בזבו זמןן פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה