פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניצול ציני ומגמתי של החוק נושא התלונה:
אליהו יצחק שם/כינוי:
‏יום שני ‏04 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עזבתי את חברת מירס\הוט מובייל בעבר בשל אי דייוקים בלשון המעטה של אנשי המכירות שלה ובשל רמת שרות נחותה שלא התאימה לי.
המשכתי כמובן כחוק לשלם בעבור המכשירים. ונהפוכו עוד בקשתי להקדים חלק מהתשלומים על מנת לסיים את ההתקשרות עם החברה מוקדם יותר אשתי ניגשה לסניף פ"ת של החברה והקדימה חלק מהתשלומים. לאחר מקרה זה החברה פשוט לא הגישה כלל חיובים לחברת האשראי שלי ופנתה לעו"ד שיוציא לי מכתב מאיים ובו סכום מנופח של חוב 7897.30 ובעוד חודש 8603.66 כאשר כל החוב המקורי לחברה עומד על 3515.20 על פי מסמכים העומדים ברשותי . שלחתי לעו"ד החברה את הנתונים אך זה לדעתי מושך את הזמן מאינטרס שלו ניסיתי לפנות לחברה ולהעמידם על טעותם אך הם סרבו לדבר איתי אתה בטיפול משפטי...בצר לי שכאזרח חוק הממשיך לשלם כחוק ואשר רימו אותו לאורך כל ההתקשרות עם חברה זו ואשר גם עכשיו עוברת על החוק מחייבת בכספים ולא שולחת חשבונות חיוב פניתי למשטרה ובקשתי לפתוח להם תלונה על סחיטה או על הונאה אך המשטרה סרבה.
עלבון, סוג הנזק :
תשלום החוב המקורי בלבד. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה