פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לא מאפשרים לנתק קו ולקבל שירות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה עברתי לתשלום בהוראת קבע חברת הוט מובייל לא גבתה חודשיים תשלום בגלל בעיה במערכת שלהם ובעצם הכניסו אותי לחוב לאחר מכן לא היו מוכנים לקבל את הכסף בהוראת הקבע אלא רק במזומן ניגשתי לסניף של הוט מובייל שילמתי את הכסף וקיבלתי קבלה רק שכנראה לא עודכן במחשב ומאז הם העבירו את הנושא לטיפול משפטי אף על פי שאני יצרתי איתם קשר עשרות פעמים וגם שלחתי את אישור התשלום מספר פעמים כיום הם לא מוכנים לתת לי שירות כבר מספר חודשים בגלל שאני ב"חוב" ומעבר לכך מחודש מאי אני מבקש לנתק קו נוסף שברשותי ולא מאפשרים לי לנתק אותו
כספי סוג הנזק :
ניתוק הקו לאלתר , זיכוי רטואקטיבי , פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה