פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישה של סמרטפון ZTE בתאריך 07/11/13 בהוטמבייל נושא התלונה:
נתני יצחק שם/כינוי:
‏יום שני ‏18 ‏נובמבר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
לוד סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכישה של סמארטפון Blade III ZTE בתאריך 07/11/13 לאחר יום לא עבד הוחלף. כעבור שבוע בקשתי לחזיר בגלל בעיות טכניות נאמר לי ע"י נציג שאני אפסיד 75% ממחיר הקניה אפה החוק של 14 ימי ניסיון בתודה מראש :יצחק נתני לקוח מאוכז
אכזבה משרות סוג הנזק :
אבקש להחזיר את המכשיר ולקבל את המחיר המלא 1000ש"ח פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה