פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת ביטוח ללא הסבר מפורט נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום ,

בתאריך 22/10 הוצע לי ע"י נציגה להיתחבר להיצטרף לשירות התיקונים שלהם ,
בהמשך לשיחה נאמר לי שזה בעלות של 35ש"ח לחודש בלבד ומכסה כל שבר או נזק .
באותו היום כבר הורידו לי תשלום עבור הביטוח וזה השתלום השני שאני משמלת.
לפני שבוע וחצי נשבר לי האייפון והכנסתי אותו לתיקון ..
הטלפון חזר רק לאחר שבוע כמעט !!!! והחלפים לא היו מקוריים !!!!!!
לא הייתי מרוצה כלל מהשירות והחלטתי לבטל אותו ולהיכנס לשירות של סלקום שהוא יותר משתלם .
היום בבוקר התקשרתי להוט מובייל בשביל לנתק את הביטוח אך נאמר לי שעלי להיתקשר לחברה אחרת בככל.
לאחר המתנה של 20 דק' שהתקשרתי להוט מובייל נאמר לי להיתקשר לחברה החיצונית והיא אומרת לי שאני לא יכולה לבטל את הביטוח שאני מחוייבת לשנה שלמה .
הסברתי לה שאני לא התחייבתי לשום ביטוח ואני רוצה לעשות ביטוח אחר לא מרוצה בכלל מהשירות של הביטוח שלהם ושהנציגה לא אמרה לי בכלל את התנאים של הביטוח שאם אני מתחברת אסור לי להיתנתק ואני מחויבת לשנה שלמה. רק היום קיבלתי את החוזה למייל מעולם לא קיבלתי ולא שמעתי עליו עד הבוקר לשיחה עם הנציגה החצופה והתוקפנית !!!!

אבקש את טיפולכם בנוגע לביטוח אני רוצה להיתנתק לא רוצה להישאר בחברת ביטוח הזו!!!!!!
הזוי מה שאני עוברת אבקש את טיפולכם המהיר בבקשה .



כספי סוג הנזק :
ביטול ביטוח אי אף אם דרך הוט מובייל . פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה