פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שיקרו וצחקו ממנו פעמים נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קריית אונו ומרכז תל אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:

ב 17.12.14 בהוט סניף קריית אונו שאלנו על הוספת זיכרון למכשיריינו (2 קווים).
אז הציעו לנו לרכש מכשיר חדש כדי לקלבל ירידה בתשלום חודשי + שיחות ללא הגבלה ולחו"ל + אנטרנת לשני סלולרים. ובעד לקבל הנחה בתשלום חודשי של 50 שקל במקום 70 כולל מס. בקשנו את החוזה עם הכל כתוב ואמרו ש המערכת צריך כמה ימים לעדכן.
אחרי שבוע חזרנו לתבוע את החוזה. ואמרו לנו רק במרכז ת.א.. חוץ מיזה ראינו שיצא מבצע 2 קווים ב40. בקשנו להצטרף ואמרו לנו : רק במרכז.!!
ב 31.12.2014 הלכנו להוט מרכז, לקבל ה חוזה ולשאול על המבצע.
שם אמרו לנו שהמכשיר שרכשנו הרבה פחות טוב ממה שהיה לנו. היציעו לנו להוסף 450 שקלים, למכשיר הרבה יותר טוב ורק אז לקבל את המבצע.
הסכמנו רק אם החוזה מתאריך 17.12 . 2014+ זיכוי של 50 שקלים.
העובד בדק ההסכם הקודם וכל משסיכמנו שמה בסניף קריית אונו, שום דבר לא היה. אבל הוא (רוברטו) אמר שהוא מתקן ומסדר הכל לפי משהסכמנו. אבל החוזה נקבל באימייל.
ב2.1.15 הגשנו ל *0053 לתבוע את החוזה ואמרו לנו רק להתקשר למרכז. אבל שמה לא עונים אמרנו. אז רק בפקס.
ב4.1.15 שלחנו להוט תלונה עם הדרישות שלנו. ולא קבלנו שום תגובה.
ב 6.1.15 בעלי חזר לחוט מרכז כי לא היה לו אינטרנט וגם לקחת את החוזה. ושוב אף אחד לא יודע ולא יכול לטפל בזה.
. ב8.1.15 הצלחנו לצור קשר ב *0053. ואמרו לנו ש כל מה שהסכמנו במרכז לא היה קיים. ואם רוצים המבצע צריך תשלום דמי לכל קו של 39 שקלים.!!!

מסכנה:
פעמים שיקרו לנו ופעמים צחקו ממנו. מכרו לנו פעמים מכשיר בעד מבצע שלא קבלנו.
ובמשך כל התהליך, הכאב (אנו 2 עולים פנסיונרום) הזמן והכסף שפספסנו.
בזבוז זמננו סוג הנזק :
לקבל את החוזה בתנאים שהסכמנו: פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה