פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת חוט מובייל פרסמה מבצע חדשה עבור 2 מנויים ב 40 ₪. התקשרנו טלפונית לשירות לקוחות לבירור,
בתנאי שאנחנו כבר לקוחות החברה בתוכניות שונות. קיבלנו תשובה שמבצע חל גם אלינו אבל ניתן להפעיל אותה רק
בתכנת מכירה כי נדרשת העברת בעלות על אחד מהמנויים עם חתימה פיזית על המסמך. הגענו לנקודת מכירה וקיבלנו תשובה שזה לא אצלם, אלה רק בשירות לקוחות. למכורת הגענו לשירות לקוחות וחיקינו בתור מעל שעתיים. נציגה שקיבלה אותנו רוב הזמן הייתה עסוקה בהתכתבות בפלפון הפרטי שלה (וזה בתנאי שיש תור של לקוחות מעל שעתיים!). כאשר זכינו בתשומת לב ממנה קיבלנו תשובה שמבצע רק ללקוחות חדשים. הביתי דך פרסומי וביקשתי להראות לי איפה זה כתוב. כמובן שלא היה. תשובה שקיבלנו: אז איפה כתוב שגם ללקוחות קיימים? חשבתי שבענייני החוק הכללי כל מה שלא אסור הוא מותר, אבל זה לא עניין אותה. הזמנו אחרית משמרת גב' נילי פאר וחיכינו עוד רבע שעה כדי לקבל התייחסות ממנה. היא אמרה לנו שמה שנאמר לנו בשירות לקוחות טלפוני זה סוג של פטנט ולעשות את זה ייקח זמן של שעה. וכמובן שום הסברים שלנו לא התקבלו. ובכלל היא לא הייתה מוכנה לשמוע, אלה רק לדבר ולדבר לבד. כאשר ניסינו להסביר שאנחנו מצפים לדיאלוג ולא להרצאה מצידה, היא פשוט הסתובבה באמצה משפת והלכה. יצנו כועסים ומאוכזבים ותוך חצי שעה כבר הינו לקוחות של חברה אחרת. שירות מאכזב,
הטית הלקוח וזלזול כללי.
כספי סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה