|
|
|
|
|
|
חבילה חדשה |
נושא התלונה: |
יום שישי 02 ינואר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תלפיות ירושלים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 2.1 הצטרפתי לחברת הוט מובייל , ביצעתי ניוד לשני מנויים ובנוסף רכשי מנוי חדש ושים לרכב .הבטיחו לי שתהליך הניוד הוא חצי שעה ובפועל זה קרה לאחר 3 ימים , שים לרכב לא היה במלאי והבטיחו לי שעד 3 ימים ישלח אליי לבית ועדיין לא קבלתי אותו , חווה כל הזמן ניתוקים ובעיות קליטה , לא קבלתי ספק לאינטרנט כפי שהבטיחו לי .
נגרם לי נזק רב כי הטלפון שלי הוא כלי עבודה .
אני לא מצליח לתפוס את החברה ולא מקבל מהם מענה .
נא עזרתכם .
|
עלבון |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|