תיקון מכשיר סלולרי במסגרת אחריות |
נושא התלונה: |
בקלש שוש |
שם/כינוי: |
יום שלישי 06 אוקטובר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ראשל"צ, מרכז שירות |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
18/10/15
שלום!
לפני כ4 חודשים קניתי בקניון רחובות מכשיר סלולרי מסוג Ascend G7
מס 864324024627506 חדש , משויך לחברת HOTmobile קבלתי
מספר 0532305031
לאחר כ3 חודשים מכשיר התקלקל .
בתאריך 06/10/15 מסרתי אותו לתיקון במרכז שירות של HOT mobile בראשל"צ
מספר שובר תיקון 11343826 במעמד מסירת המכשיר נאמר לי שתיקון ימשך כ3 ימי עבודה.
היום לאחר כשבועיים ,כאשר אני מבזבזת שעות על גבי שעות בניסיונות ללא הצלחה להגיע למרכז
שירות של HOT mobile , לברר גורל המכשיר, אני חסרת אונים. !!! אם ככה נראה שירות שלהם ?!!
אני רוצה שיחזירו לי את הכסף ששילמתי עבור המכשיר ,ואני רוצה להתנתק מ HOTmobile
שוש
|
בזבוז זמן |
סוג הנזק : |
החזר כספי,התנתקות מ- HOTmobile |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|