פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר סלולרי במסגרת אחריות נושא התלונה:
בקלש שוש שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏06 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
ראשל"צ, מרכז שירות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
18/10/15

שלום!
לפני כ4 חודשים קניתי בקניון רחובות מכשיר סלולרי מסוג Ascend G7
מס 864324024627506 חדש , משויך לחברת HOTmobile קבלתי
מספר 0532305031
לאחר כ3 חודשים מכשיר התקלקל .
בתאריך 06/10/15 מסרתי אותו לתיקון במרכז שירות של HOT mobile בראשל"צ
מספר שובר תיקון 11343826 במעמד מסירת המכשיר נאמר לי שתיקון ימשך כ3 ימי עבודה.
היום לאחר כשבועיים ,כאשר אני מבזבזת שעות על גבי שעות בניסיונות ללא הצלחה להגיע למרכז
שירות של HOT mobile , לברר גורל המכשיר, אני חסרת אונים. !!! אם ככה נראה שירות שלהם ?!!
אני רוצה שיחזירו לי את הכסף ששילמתי עבור המכשיר ,ואני רוצה להתנתק מ HOTmobile

שוש
בזבוז זמן סוג הנזק :
החזר כספי,התנתקות מ- HOTmobile פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה