פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלפון שחוזר מרונלייט הרוס עוד יותר נושא התלונה:
‏יום שני ‏02 ‏נובמבר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
אשדוד סיטי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשתי את המכשיר ממש לפני החגים 27.09 ברשת אייבורי מחשבים בעירי
עקב חגים ושבתות אני לא משתמשת בטלפון הנייד שלי בגלל שמירת השבת
לכן לא התעמקתי בו ולא התעסקתי בו יותר מדיי
עבור תקופה קצרה החלו להיעלם צליל השמע ברמקול הפנימי במהלך השיחה
פניתי ליבואן הרשמי רונלייט כמו שאייבורי אמרו לי
והיבואן הרשמי אמר לי שרק בימי רביעי נשלחים הטלפונים מנקודת איסוף של אשדוד
לכן ב21.10 השארתי את הטלפון בתיקון בתקווה שכעבור 10 ימים הוא יוחזר תוקן\או חלופי מה שיוחלט
אני אקצר את תהליכי העוגמת נפש שחוויתי כשהתקשרתי לרונלייט שירות לקוחות להתעדכן בסטאטוס המכשיר שרק הבטיחו "הנה עוד רגע המכשיר מוחזר" או הנציגים שלא מסבירים את עצמם נכון ובזולזול שאין להם מושג מה זה 10 ימים עסקים לא כוללים שישי ולא שבת ולא חגים והתחילו לומר ש14 ימים מאז קניית המכשיר עברו אפילו שזה היה חגים ושבתות משום מה אין ימי עסקים פתאופ.. ולכן לא מחליפים לי למכשיר חדש
אוקיי אז אמרתי במפורש שלא יתיעכבו כי היות ואני רכשתי את המכשיר כי הישן שלי כבר לא פעיל ולכן אני לא ניידת ומאוד אשמח אם התקלה שככל הנראה הגיעה ביחד עם המכשיר החדש תתוקן ולא תחזור על עצמה
כמובן שרדפתי אחרי המוקד בכל פעם לדעת מהו סטאטוס המכשיר
והיום בשעה 15:40 מתקבלת ההודעה המשמחת שהטלפון הגיע לנקודת האיסוף בגרין מובייל באשדוד
אני כולי נמרצת להגיע לקחת את המכשיר כמובן שלא חותמים לפני כן שקיבלת את המכשיר
אני מקבלת את המכשיר עם תעודה שהמכשיר נמצא כתקין והוחלף לו הרמקול הפנימי כמובן
הנציג בגרין מובייל מנסה להתקשר למספר כדי לראות אם הטלפון עובד ופשוט צוחק לי בפרצוף ואומר אני אומר לך את האמת הם הרסו לך את המכשיר עוד יותר
ואני פשוט עומדת ובוכה ואומרת מה זאת אומרת אני לא יכולה לקבל את המכשיר שבעצם נקנה מרשת ואני בכלל מולכם כיבואן הרשמי למי אני צריכה לפנות
גרין מובייל ממשיכים לצחוק ובנוסף גם לקחו ממני את הדף החתום שלי ובעצם אמרו הם רק נקודת האיסוף שלי ושאם אני רוצה לעשות משהו אני מוזמנת להתקשר לרונלייט ולזוז מהעמדת שירות כי אין יותר מה לעשות
יצאתי כמובן בוכיה מהחנות אובדת עצות התקשרתי לרונלייט ואיך אומרים צחוק מהעבודה? מר אלכס הנציג לא רצה לתת לי את המנהל בטענה שזאת לא סיבה מוצדקת לקבל את המנהל
בעצם לקבל מכשיר תקול כפול שתיים שבכלל מבלי ידיי ! אני לא אחראית לתקלות של היצרן ולא היבואן ואני כבר לא יודעת למה שילמתי את הכסף יבואן רשמי הרי זה יותר יקר?< אז זה מה שעושים ללקוחות?
בחיי לעבור התמוטטות עצבים להיות מושפלת בוכה מול לקוחות ולעמוד בחוץ לחנות כי עמדתי עם ראש למטה בוכה בגלל טלפון ? ועוד הנציגים בגרין מובייל אומרים לי אין מה לעשו היציאה הבאה מהחנות זה בימי רביעי אז את מוזמנת לשים את הטלפון שוב
וכמובן לחכות עוד כמה? "10 ימים"
ואני שואלת האם זה בסדר לנצל אותי בצורה הזו? למה כי אני לא ברברית ולא הפכתי את החנות? כי בכיתי והורדתי את הראש? כי לא זרקתי כיסאות? בסך הכל חייתי 7 שנים עם אייפון הכי פשוט הכי ישן
הוא כבר מקולקול ולכן רציתי להתחדש במכשיר חדש וזה מה שמקבלים ממש מתנה לחגים מכשיר תקול עם צרות עד השם יודע לאן זה ילך עם הנציגים של גרין מובייל שמנערים את עצמם ורונלייט יבואן רשמי ממש ...
אני מתחננת אני סטודנטית שחיה משקל לשקל זקוקה לעזרה רוצה בסך הכל את המכשיר הזה מתוקן בדחיפות ולא שבור עוד יותר מה אוכל לעשות?
הרסו את הטלפון סוג הנזק :
מפחדת לתת שוב את המכשיר בתיקון למרות שזאת האחריות של היבואן הרשמי ! וכמובן להזכיר שהתקלה נבעה ממכשיר חדש לחלוטין ! פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה