פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה שקרית/יחס מגעיל/גניבת כספים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
קניון גרון אשקלון כתובת:
תיאור הבעיה:
ביררתי על חבילת סלולר בעמדה של הוט מובייל בקניון באשקלון.
דיבר איתי נציג בשם רועי ( לא בטוח) סיפר על כל החבילה ,הכל היה משמע בסדר. שהגענו לסיום הגיע בחורה ,כנראה אחראית של המקום וככה בפוקס הציע לי להתקשר לאחר חצי שנה כדי שלא יעלה המחיר. שהבנתי שחבילה נהיא לחצי שנה בלבד כעסתי על המוכר ואמרתי שאני לא מעוניין כי הוא היה אמור להגיד לי על חצי שנה. ביקשתי לבטל ובמקום התנצלות קיבלתי יחס של שוק עם אמירות מסוג "לא רוצה למכור לך בכלל"
אחרי כמה זמן אני מקבל חשבון על סך 150.00 שקל על אוויר. לאחר בדיקה עם הוט מובייל אני גם מגלה שאני לא קיים בתור לקוח כלומר כסף פשוט על כלום. ביקשתי לקבל זיכוי אך כבר שבועיים לא חוזרים אליי.
כספי/עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי ופיצויי מיידי!!!! פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה