|
|
|
|
|
|
תלונה על הטעיה לקוח |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
HaRav Shauli 7/7 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
שלום
אני רוצה להתלונן על שירות של הוט מובייל . בחודש יוני נגשתי לסניף של הוט מובייל בסגולה פתח תקווה כדי להחליף סים . בשיחה עם הנציג , הוא הציע לי לעבור תוכנית ל4 טלפונים שיש אצלי כי זה יותר משתלם וגם מקבלים מתנה ( רמקול של JVS) .במאוחד שאלתי אותו עוד פעם האם אני משלם משהו על הרמקול וגם ביקשתי לראות את זה בהסכם אבל הוא טען שזה חינם ואין מסמך שמדבר על המתנה .
כדי לוודא את זה ביקשתי מהמוקד של שירות לקוחות ליצור איתי קשר ( 20.06) . הם לא התקשרו אליי אבל שלחו לי מייל שחבילה אכן יותר משתלמת .
בחשבון של אוגוסט גיליתי שהוט מחייבת אות 16 שקל בחודש עבור רמקול . שדיברתי עם שירות לקוחות נאמר לי שאני צריך לנסוע לסניף , למצוא את הנציג ולברר א תזה איתו .
נורה העצבן אותי יחס כזה וגם נורה עצוב שנציגים של הוט מתנהגים כמו רמאים ,( כנירא הם מקבלים תמלוגים ומקרה שמעבירים את הלקוח למסלול אחר ) .
על דבר כזה בא לי לא רק להעביר את הכל טלפונים לחברה אחרת אבל גם להעביר טריפל של הוט למתחרים .
אני דורש מהחברה לאסוף את הרמקול ממני ( אפילו לא פתחתי אותו ) לזכות אותי על משהו וחייבו .
ולנזוף את העובד שמרמה לקוחות .
אחרת יטבע את חברה על הטעיה לקוח .
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי ופיצוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|