פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טרטור אינסופי נושא התלונה:
מלחי יובל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

חתמתי על חוזה חדש עם הוט ב 17.3.17 במרכז המכירות בקניון השרון בנתניה. החשבון שלי לא עודכן והמחירים נשארו על פי המבצע הישן. כבר חודש שאני מנסה להסביר להוט מובייל שיש בעיה, אבל הם שולחים אותי לקניון, להביא להם מספר הזמנה, צילום של החוזה החתום וטוענים שאין להם יכולת לראות את ההזמנה, למרות שהיא מופיעה במחשב של מרכז המכירות.

למעלה מחודש אני מדבר עם נציגים, נשלח שוב ושוב לקניון, אני מרגיש פשוט מושפל. יחס מבזה.

יובל
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על פי המבצע עליו התחייבתי ב- 17.3.17 פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה