פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש מהוט מובייל-לכן אני תקוע בלי קו וללא אפשרות להתחבר נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
יומיים חיכיתי לניוד אליהם והם לא חיברו אותי למספר שביקשתי. ביקשתי לחזור לפלאפון והם ניתקו אותי לגמרי.פלאפון אמר לי שכדי שאחזור לפלאפון הם צריכים שהוט יחבר אותי ואז הם ימשכו את המספר מהם.התקשרתי להוט מובייל כמה פעמים וכששמעו את בקשתי הם ניתקו לי את הטלפון בפנים.
אני תקוע בלי קו סוג הנזק :
שיחברו את הקו כדי שאוכל להתנתק מהם! פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתו של הלקוחה טופלה מולו במישרין ולשביעות רצונו. תגובה:
המספר שבנדון נויד חזרה לרשת פלאפון על פי בקשת הלקוח ולשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה