פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום- לשווא, ואי החזרת הכסף נושא התלונה:
בעדש ליטל שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
טבריה כתובת:
טבריה, ביג פוריה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כ- 4 חודשים, התקשרתי לחברת הוט מובייל על מנת להצטרף לחברה, החברה לקחה ממני את פרטי האשראי ושלחה אליי נציג הביתה על מנת להביא לי כרטיס סים. בחברה ציינו בפניי מראש כי יעלה לי כל חודש 90 ש"ח, ובחודש הראשון 40 ש"ח יותר על הכרטיס סים. הגיע אליי נציג שרות הביתה, ולא הצליח לחבר את האינטרנט בכרטיס כי יש לי מכשיר בלקברי והוא קצת בעייתי. ביקשתי לבטל את העסקה (ובהחלט אין התחייבות על המסלול), והנציג הלך ביחד עם הכרטיס סים. כעבור כ-שבועיים בתאריך 23.8.2012 חייבו את הכרטיס האשראי שלי בסך 102.16 ש"ח. התקשרתי לחברה וטענו בפניי שלוקח זמן עד שמאושר ביטול עסקה, ולכן זה יקח שבועיים. חיכיתי, ועדיין לא החזירו את הכסף לאשראי. התקשרתי שוב, וטענו בפניי כי זה מתעכב קצת כי עוד לא שלחו בקשה לאישור. כעבור חודש, ב- 20.9.2012 חייבו שוב את הכרטיס שלי ב48.67 ש"ח, וכמובן שעדיין לא זיכו אותי על חודש לפני כן. התקשרתי שוב, וטענו בפניי שכשחייבו את החודש הבא, עוד לא התעדכן הביטול עסקה, אך אמרו לי שאין לי מה לדאוג והובטח לי שחודש אחרי זה אני אראה זיכוי מלא בויזה. חיכיתי כמובן, ושוב מגיע חודש 11 ועדיין!!אין זיכוי. התקשרתי, אמרתי להם שאני מתכוונת לתבוע אם אני לא רואה זיכוי תוך יומיים, הכסף עדיין לא הגיע אליי. התקשרתי, עוד הפעם אחרי כשבועיים, ובהחלט צעקתי עליהם כי הגיעו מים עד נפש, שוב הסברתי לנציגה חדשה את כל הסיפור, היא בדקה היטב, ואמרה לי שהיא ממש ממש מתנצלת אבל הבחורה האחרונה שדיברה איתי, באמת נכנסה להחזר כספי אך לא עשתה אישור החזר כספי והיא ממש מתנצלת על הטעות. היא הבטיחה לי שאני אראה זיכוי מלא באשראי שלי כבר אחרי כמה ימים. אז עברו כמה שבועות, ועדיין לא קיבלתי את הכסף. נכון שמדובר בסכום לא רציני, אבל החוצפה שלקחת כסף שבכלל לא שייך להם כשלא נהניתי מהשרות כלל, וגם לא להחזיר לי את הכסף, דורשת התייחסות רצינית. בנוסף לכך, אני סטודנטית, וגם הכסף הזה משמעותי בעבורי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני חושבת שהוגן יהיה לתבוע את החברה לאור כל ההתרעות שנתתי בפניהם במהלך 4 חודשים פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מדיאה פניות הציבור שם ותפקיד:



שלום רב,
סימוכין 80676
מצ"ב העתק מתשובתנו לגב' ליטל בעדאש
תגובה:

הנדון פנייתך לאתר תלונה
סימוכין 80676

במענה לפנייתך שבנדון, הריני להשיבך כדלהלן
בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי
הצטרפת לחברתנו ביום 22072012 עם מנוי אחד, ביום 30082012 המנוי נותק והעסקה בוטלה לבקשתך.
בשיחה שקוימה עימך מיום 060113 אישרת כי המנוי נותק והועבר לאמצעי התשלום שמעודכנת במערכות חברתנו זיכוי בסך 196.61 ₪ כולל מע"מ.

נשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.

בכבוד רב,

מדיאה
מחלקת פניות הציבור
HOT mobile


פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה