פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,
עקב אי הצלחה ברשום כמנויי חדש דרך האתר למבצע 49 ש"ח.
פניתי טלפונית לשרות המכירות וביצעו עבורי את העסקה , נימסר שתשלח אליי באימייל הסכם ההצעה, לא קבלתי ורק לאחר פנייתי היום שהעבירו אותי לשלושה אנשי שרות הגעתי בסופו של דבר אל הנציגה הנכונה.
ההסכם נשלח שוב והגיע בהצלחה אך בהסכם מופיע שהמבצע לארבעה חודשים ולא חצי שנה.
הוסבר לי שלחצי שנה המבצע ברשום דרך האתר, הסברתי שאכן ניסיתי דרך האתר אך לא הצלחתי לעבור את שלב ב' ברשום ולכן התקשרתי אליהם.
בקשתי לשנות את ההסכם לחצי שנה אך נענתי בשלילה, והועברתי לשרות הלקוחות.
בזמן ההמתנה נותקתי מהשיחה עם הודעה שלא ניתן לקבל שרות כרגע ולנסות מאוחר יותר.
ניסיתי שוב להשיג את השרות המתנתי כשעה ללא מענה עד שנתקתי מייאוש.
עדיין לא קבלתי את הסימים, ואם כך השרות שלכם ברצוני לבטל את העסקה.
כנראה שהאימרה "הזול יקר יותר " נכונה מבחינתכם.
מבקש להתקשר אליי דניאל 0525528083.
חג שמח ותודה.

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מדיאה פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב
בהמשך לסימוכין 80735
תגובה:
שוחחתי עם הלקוח הפנייה כבר לארלוונטית מכוון שלקוח ביצע ביטול עסקה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה