פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החרמת סים של חברה מתחרה ע"י "הוט מובייל" נושא התלונה:
‏יום שני ‏17 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תלפיות כתובת:
תיאור הבעיה:
במכתבי זאת אבקש להביע מורת רוחי מהתנהגות חברת הוט מובייל בכלל ונציגה בשם מירית, ממרכז שירות ירושלים – בפרט.
ביום שישי ה-14.12.12 ניידתי את מספר הטלפון שלי מחברת פלאפון להוט מובייל לאור מבצע של 49 ₪ לחודש UL ,הניוד בוצע טלפוני מול שירות הלקוחות 6053*, ניגשתי לאסוף הסים הרלוונטי פיזית ממרכז השירות בתלפיות, ירושלים.
ביום ראשון ה-16.12.12 שלחתי את אחי לבצע את אותו ניוד מפלאפון להוט מובייל, ובכדי לחסוך לו זמן המלצתי לנסוע ישירות למרכז השירות בתלפיות ולהצטרף להוט מובייל.
כששב אחי הביתה התברר כי בעת החדרת הסים ל הוט מובייל לאייפון, הנציגה לקחה לו את הסים של חברת פלאפון,ללא סיבה מובנת למהלך.מאחר ובדיקתי באינטרנט וב-144 העלתה כי אין טלפון למרכז השירות בתלפיות, צלצלתי מיידית לשירות 6053*, למרות החוק שיצא על צמצום זמן המתנה טלפונית, ולאחר 47 דקות של המתנה (!!!), מורטת עצבים ענתה לי נציגה שיצרה קשר עם מירית וממנה קיבלה תשובה האומרת כי הסים נשלח לגריסה, בכדי למנוע כפילות, ביקשתי שתשמור הסים ולא תגרוס אותו, ושאני מבקשת לשוחח עימה אולם כל ניסיונותיי עלו בתוהו, מירית לא חזרה אליי ולא התייחסה כלל לבקשתי להחזיר רכוש פרטי!!!!
על איזו כפילות מדובר????????
למה לקחת משהו שלא שייך ועליו שילמנו ממיטב כספנו??????
שוב, מאחר ואין אפשרות לתקשר טלפונית עם מירית שלחתי את בעלי ספיישל היום וביקשתי שייתן לה הנייד בכדי שנשוחח, היא סירבה, הוא השאיר לה מס' הטלפון שלי וביקש שתחזור אליי, זה כמובן לא קרה!!!
למכור – הם אלופים, אבל לתת שירות????????!!!!!!!!!מחוסר ברירה הגעתי גם אני היום למרכז השירות, מירית כבר לא נכחה, ביקשתי לשוחח עם המנהל והופנתי למתן ירמיהו.
מתן הבהיר לי כי הוא נותן גיבוי למהלך (ומה עם גיבוי ללקוחות המסכנים??? לשירות???), ולא הסכים למסור לי את שם משפחתה של מירית לשם כתיבת התלונה, מסר שאקח את פרטיו שלו.
לשאלתי, מדוע נלקח הסים (שלא נאמר נגנב) של חברת פלאפון, וכי מדובר ברכוש פרטי, השיב כי באתי אליהם בכדי להישאר ולא לחזור לפלאפון (התחייבתי למשהו בלי לדעת???), ותירץ לי תירוץ לא ייאמן, באומרו כי פעם לקוח הגיע להתנייד אליהם והקו בפלאפון לא נותק, ומישהו מצא הסים וביצע שיחות ואז הוט מובייל היתה צריכה לשלם את השיחות האלו, איזה תירוץ זה????? כיצד מתניידים ללא ניתוק מפלאפון, שהרי הוט מובייל מנתקת את המצטרפים החדשים החברות הישנות.
לסיכום, אומנם מחיר אטרקטיבי של 49 ₪ אך השירות הוא בהתאם..אישית, חזרתי לפלפאון כבר אתמול, עם הסים הישן שהיה לי,(אתם יכולים להוריד למירית "תמלוגים",על המכירה שלי, כי חזרתי בחזרה לפלאפון.
כמובן שאחזיר גם את אחי, מחר על הבוקר.
את הכסף שפלאפון תדרוש עבור סים חדש לאחי, אתם תספגו.
אומנם מחיר זול, אך שירות (טלפוני ופארונטלי) מתחת לכל ביקורת.
אני מצפה לפיתרון מהיר וצודק למכתבי זה.

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
פניות הציבור שם ותפקיד:
• בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו בוצעה הזמנה להצטרפות לרשת חברתנו החל מיום 16.12.12 בחבילת "49 ₪ ללא הגבלה" למשך 4 חודשיים.
• כידוע לך חברתנו יצאה במבצע "49 ₪ ללא הגבלה" למשך 4 חודשיים יובהר כי המבצע מותנה בהצטרפות דרך מרכזי השירות
• כמו כן, יובהר לאחר ניוד המספר 0504443263 הסים של החברה המתחרה מתנתק ועל כן לא ניתן להשתמש בו.
.
תגובה:
יודגש כי בשיחה שקוימה עם הגב' כנרת ,נמסר לה כי מטעמים שירותיים חברתנו נאותה לזכות בגין הסים שנרכש בסך של 40 ₪ בק.ל של אחיה 20315496. הזיכוי כאמור יועבר בחשבונית העוקבת פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה