פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על השירות של הוט מובייל נושא התלונה:
ריקר נורית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב. שמי נורית רציתי להצטרף בזמנו להוט מובייל ויום למחרת כבר התחרטתי וביטלתי את העיסקה. לתדהמתי כבר חודשיים מחייבים אותי בכרטיס אשראי. בכלל לא קיבלתי סים של הוט מובייל, ולא הגיע אליי בכלל שליח מטעם הוט מובייל. בכלל לא השתמשתי בשירות שלהם. והם עוד מחייבים אותי. אני כל יום מתקשרת להוט מובייל ולצערי לא עונים לי בכלל בשירות לקוחות ואפילו אני נאלצת להמתין יותר משעה ואחרי ייאוש אני כבר מנתקת את השיחה. וכמו כן, אני פונה אליהם גם במייל שלהם והם עונים לי בתגובה שהפניה הופנתה לגורם הרלוונטי. ובינתיים אף אחד לא חוזר אליי ולא מתקשר ובינתיים הם נהנים לחייב את הכרטיב אשראי שלי.גועל נפש של שירות. אפילו עם חשבתי להצטרף אליהם אני לא חושבת שבעתיד בכלל אני יחשב להצטרף אליהם.ו
כספי+ סוג הנזק :
זיכוי ואפילו פיצויי על הזמן היקר שלי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
לינוי- פניות הציבור שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי הצטרפת לרשת חברתנו ביום 11.10.12 בחבילת 89 ₪ עבור מנוי אחד.
לאור בקשתך המנוי נותק מרשת חברתנו ביום 21.10.12.
כמו כן, יצוין כי חשבונך זוכה בסך של 68.88 ₪ כולל מע"מ. כאשר הזיכוי כאמור כולל את החיוב בגין עלות כרטיס SIM והועבר לאמצעי התשלום המעודכן במערכות חברתנו ביום 10.01.13.
יובהר כי אין בידי חברתנו לקבל את דרישתך למתן פיצוי.

בברכה,
מחלקת פניות הציבור
תגובה:
זיכוי הועבר לחשבונה של הלקוחה ביום 10.1.13 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה