פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי זיכוי כספי על מכשיר שנרכש ב 15/10/12 ועסקה בוטלה ב 18/10/12 נושא התלונה:
דרטלר איציק שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/10/2012 רכשתי (עסקה טלפונית בכ.אשראי) מכשיר סלולרי

שסך העסקה 1800 ₪ ,

בתאריך 18/10/2012 ביטלתי את העסקה.(חשוב לציין שפיזית לא

קיבלתי מכשיר ולא נעשה בו כל שימוש),

הוט מובייל חייבה אותי בכרטיס האשראי לאומי קארד שמסתיים ב 4848

אך טרם שלחה הודעת זיכוי לחברת האשראי.

כתוצאה מאי שליחת הודעת זיכוי לחברת האשראי אני מקבל הודעות

חיוב שוטפות בכרטיס האשראי בלאומי קארד.

פניתי עשרות פעמים למוקד השירות שלהם ללא הועיל, באחת הפניות

נאמר לי ש "לא הגיוני שחויבתי בחברת האשראי", בפעם אחרת נאמר לי

ש "הזיכוי הכספי הוא עד 21 ימי עסקים" , פעם אחרת נאמר ש "יש להם

תקלה במערכת הזיכויים"

נכון לרגע זה 1800 ₪ מיתרת הקניות בכרטיס האשראי אינן פנויות

(+חיובים שוטפים) עקב אי שליחת הודעת זיכוי לחברת האשראי וזה

מפריע לי במחייה השוטפת.

אני אובד עצות.

תוכלו לעזור בבקשה? אני עובר התעללות קשה מצד הוט מובייל בע"מ

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי כספי מיידי + ריבית פיגורים! פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור- פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
1.בהמשך לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי הצטרפת לרשת חברתנו ביום 15.10.12 בחבילת 89 עבור מנוי אחד, וכן ביצעת רכישה של מכשיר מדגם LG בעלות כוללת של 1800₪.
2.לאור בקשתך, בוטלה עסקת ההתקשרות כאמור לעיל, ביום 18.10.2012, וחשבונך זוכה בסך של 1800 ₪ בגין רכישת המכשיר. יצוין כי הזיכוי כאמור הועבר לאמצעי התשלום המעודכן במערכות חברתנו ביום 29.1.13.
תגובה:
3. זאת ועוד יצוין כי כל ניסיונותיה של חברתנו ליצור עימך קשר טלפוני, טרם שליחת מכתב זה, עלו בתוהו.
4.יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לכם.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה