פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי החלפת אייפון 5 לאחר תקלה, נקנה יום לפני נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
סניף סגולה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב, ביום שישי האחרון 21.12.12 קניתי אייפון 5 בחברת הוט מובייל, כשהגעתי הביתה רציתי להטעין את המכשיר אך כשחיברתי לחשמל גיליתי שזה לא עובד, ביום שבת נסעתי לחברת אפל וקניתי מטען מקורי אחר ב200 שקל! לאחר שהוא לא עבד נאמר לי שהבעייה באייפון עצמו. ניגשתי שוב לסניף בפתח תקווה סגולה- מתחם רוזנפלד קיבלתי שם יחס מזלזל מאוד מצד המנהלת והעובדים נאמר לי שאני לא הכנסתי את המטען כמו שצריך ותיקון יעלה 400 שקל!!!! זה פשוט בושה וחרפה שטלפון חדש דורש תיקון, יש לו אחריות יצרן ועוד לא עבר שבוע מהרגע שבאתי להחליף. זה פשוט בושה!!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי + פיצוי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מדיאה- פניות הציבור שם ותפקיד:
2. במסגרת פנייתך בוצעה בדיקה מקיפה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי רכשת בחברתנו מכשיר מדגם אייפון 5, ביום 21122012.

3. ביום 23122012 הגעת לתחנת השירות של חברתנו בטענה כי קיימת תקלה בהטענת המכשיר כאמור. לאחר בדיקה של מעבדת השירות הטכנית של חברתנו, נמצא כי תקע ההטענה של המכשיר אינו תקין עקב ביצוע שימוש לא תקין בו, על ידך. בעקבות האמור הוחלף המכשיר התקול כאמור, ונמסר לך כי תחויב בגינו בסך של 1100 ₪.

4. בשיחה שהתקיימה עימך ביום 31012013, נמסר לך כי החיוב כאמור בוצע כיוון שאחריות היצרן אינה כוללת תקלות הנובעות משימוש לא סביר במכשיר או באביזריו. יחד עם זאת ועל אף האמור, נמסר לך בשיחתנו זו, כי מטעמים שירותיים, יחויב חשבונך בסך של 400 ₪ בלבד.

תגובה:
מטעמי שרות הלקוח חויב ב400 ש"ח במקום 1100 ש"ח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה