פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך חיוב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏דצמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונה שלי מ22.11 הוט מוביל(אור) התנצלו החזירו את הכסף על קויים שלא קיימים ושיחות שלא היו היו ולא נבראו בפקס שנכתב להם לא לחייב אותי אבל כנראה שהמערכת שלהם יש חיים משל עצמם להפתעתי המשיכו לחייב את כרטיס האשראי .על סך 26 ש"ח מה החברה לא יודעת לכבד חוקים היא מכניסה ידים לכרטיס האשראי עפ"י שאין אישור מה קורה כאן .חשבתי שהכל מאחוראי שאולי הגש עם המבצעים להתחבר אליהם נו מה יהיה אור
עוגמת נפש וזמן סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה