פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התיחסות לשאלות בדואר אלקטרוני נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
פניתי אליהם בדואר אלקטרוני 4 פעמים עם הפניה כדלקמן:
להשכלה כללית שלי אשמח לדעת:
אם מחיר שיחה נכנסת בחול הוא 1 ש"ח לדקה מדוע 3.13 דקות מחושבות כ 5 ש"ח ולא 4 ש"ח?
וכרגיל:
החשבון צריך להיות מופנה ל גב סוזי פורטנוי ולא מר סוזי פורטנוי שלום,
================
כל מה שהם עונים לי הוא (בפעם השלישית)
לקוח יקר,
לאחר בדיקה במערכת, נמצא כי החיובים תקינים.
באפשרותך לקבל פירוט שיחות, מותנה בחתימתך על הטופס המצ"ב וצילום תעודת זהות.

בהתייחס לבקשתך ליצירת קשר מחו"ל- אנא פנה למוקד שירות מחו"ל בטלפון מספר: 972535353444
===================
מדוע הם לא מסוגלים לתת תשובה ולתקן את ההפניה בחשבון?
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
יוליה מיסלבסקי, רכזת מחלקת פניות הציבור הוט מובייל בע''מ שם ותפקיד:
שיחה עם מר אריה פורטנוי תגובה:
שלום רב,
בשיחתנו עם מר אריה פורטנוי מיום 04.02.2013 הוסבר לו אופן הצגת החשבונית בנוגע לחיוב שיחות חו''ל.
כמו כן, שונה אופן הפניית חשבונית לשמה של גברת סוזי פורטנוי לשביעות רצונה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה