פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי וחוסר מענה בשירות הלקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מדוע כדי להשיג את השירות לקוחות לוקח שעות על גבי שעות אנחנו בשנות האלפיים לא בשנות ה-60!!! מדוע חוייבתי פעמיים על כרטיס סים שרכשתי איך ניתן לרכוש 2 כרטיסי סים לאותו מכשיר?? מבקשת לזכות אותי בהקדם ולא אפנה הלאה לתביעות קטנות.
זיכוי חשבוני בעלות הסים+פיצוי על החיוב והשעות שבזבזתי לשווא כדי לקבל שירות פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
אור מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
בהתייחס לפנייתך בוצעה בדיקה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי הצטרפת לרשת חברתנו ביום 05.12.2012, בחבילת 49 ₪ עבור פרק זמן של ארבעה חודשים עם מנוי אחד.
יחד עם זאת, חובר בתום לב מנוי נוסף על שמך, יובהר כי מנוי זה נותק מרשת חברתנו ביום 05.12.12.
בהמשך לאמור, חשבונך זוכה בעבור סכום עלות כרטיס הסים בסך של 42.96 ₪ כולל מע"מ.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופיתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לכם.
תגובה:
זיכוי הסכום שנגבה בעבור סים נוסף פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה