פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר תקשורת נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במשך 7 חודשים איננו מקבלים חשבונית מס מהוט מובייל.
בלתי אפשרי להשיג אותם ולדבר עם מישהו, אם זה נציג או במייל.
כמו כן מאז שמירס עברו להוט מובייל, אין לנו איש קשר ולא עדכנו אותנו על כזה.
בברכה
טלי
יצירת קשר איתי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
יוליה מיסלבסקי, נציגת מחלקת פניות הציבור הוט מובייל בע''מ שם ותפקיד:
שלום רב,
בהמשך לפנייה שבנדון
•בשיחה שקוימה עם טלי, נציגת חברה גני ירושלים מרדוך בע"מ, ולבקשתה נשלחו חשבוניות יולי, אוגוסט, ספטמבר, אוקטובר, נובמבר ודצמבר 2012.
תגובה:
.•כמו כן, הוצמד לחברת גני ירושלים מרדוך בע"מ מנהל תיק לקוחות אישי, ומספר הטלפון שלו נמסר ללקוחה.
בברכה,
יוליה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה