פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות במרכז השרות בלוד נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏08 ‏ינואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לקנות כרטיסי סים עבור שני אייפונים
הייתי השני בתור (מספר 349......כשהיגעתי 348 בדיוק התקבל ע"י הנציגה, ו345 היה בעמדה השנייה) - שמחתי. תור קצר.
חיכיתי כמעט שעה!!! לשירות
היו שני נציגים נוספים בשולחנות, שלא קיבלו קהל, לא ברור למה
אדם אחד נכנס ללא תור (נאמר שהוא עם בעיה מתמשכת מאתמול)
אדם נוסף התקבל אצל אחד האחרים - שוב, ללא תור.
שני נציגים של המעבדה שישבו בחוסר מעש
עוד אדם אחד או שניים - עובדי החברה שנכנסו ויצאו מהמשרדים
לא מבין למה לא יכלו לשנות קצת את מהלך העבודה ולשפר את מהירות השירות!!
כל מה שנדרש זה קצת יוזמה. השירות שהזדקקתי לו נמשך חמש דקות.
מאוכזב מאד מהשרות
יוזמה של מנהלי מרכז השרות פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מדיאה- פניות הציבור שם ותפקיד:
במענה לפנייתך שבנדון, הריני להשיבך כדלהלן
השקת הרשת החדשה של חברתנו, בחודש מאי 2012, כמו גם השקת תכניות אטרקטיביות ביותר, חוללו מהפכה צרכנית בשוק הסלולאר. במהלך הימים שחלפו, קיבלה הוט מובייל לשורותיה, כמות גדולה מאוד של לקוחות.
הוט מובייל פעלה ועדיין פועלת למתן שירות טוב ואיכותי לקהל לקוחותיה ולמתן מענה בזמן קצר. עם זאת, ייתכן כי במקרים מסוימים, כתוצאה מהפניות הרבות למוקדי השירות ומרכזי השרות של החברה, יחוו חלק מהלקוחות עיכוב במתן מענה.
תגובה:
בהתייחס פרטנית לפנייתך שבנדון בשיחה שקוימה עם מר ריינד יונתן
ביום 06022013 נמסר שהנושא יועבר למנהל מרכז שרות לוד של חברתנו.
בברכה,
מדיאה
מחלקת פניות הציבור
הוט מובייל
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה