פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מה שהוט מובייל לא מספרת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה נידתי את קווי הסלולר שלי להוט מובייל . המחירים המפתים שכנעו גם אותי. שיחות ללא הגבלה אס אם אסים ללא הגבלה, והכי חשוב חבילת גלישה לא מוגבלת.בנפח 3גיגה.
הבעיה התחילה אתמול, בגלל מזג האויר היתה לי תקלת אינטרנט. בבית. מאחר וחיכיתי למייל מסוים, החלטתי לפתוח את נקודת הגישה האישית של הטלפון לגלישה אלחוטית ולהוריד את המיילים באמצעות האינטרנט של המכשיר. הורדתי מיילים בנפח של 10-15 מגה. להפתעתי קפצה לי אזהרת נתונים במכשיר. כשבדקתי ראיתי כי המכשיר חויב על נפח גלישה של 1.6גיגה!!!!
פי 100 מהצריכה בפועל. בשיחה מהיום עם נציגי הוטמובייל, אכן אישרה הנציגה כי פתיחת המכשיר לגלישה בנקודת גישה אישית מחויבת באופן שונה. כלומר נפח של 1 מגה. שווה אצלהם ל- 100 מגה. זה מעולם זה לא קרה לי לפני כן. מגיעה לי חבילת גלישה של בנפח 3 גיגה , זכותי לנצל אותה לפי ראות עיניי, בין אם במכשיר הסלולרי או בטאבלט. בדיוק כשם שבבית אני יכול לגלוש בחיבור ישיר או אלחוטי בחיוב זהה.
אגב דרשתי לשוחח עם מנהל במעמד השיחה אך הם סירבו בטענה שרק כעבור 24 שעות המנהל חוזר ללקוחות.
מדיניות זאת אינה לרוחי ולא מתאימה לי,בכל השיחות אותם ביצעתי עם נציגי החברה מעולם לא העלו סוגיה זו ולא חשפו אותה,ואין לי ספק שאם היתי יודע אותה לא היתי מתנייד
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
מדיאה מנשרוב שם ותפקיד:
במסגרת פנייתך בוצעה בדיקה מקיפה במערכות חברתנו, מתוצאות הבדיקה שנעשו על ידי מחלקת הנדסת דאטה בחברתנו עולה כי בתאריך 8.1 בטווח השעות 2100-2200 צרכת כמעט 1.7 ג'יגה גלישה יותר ממחצית חבילת הגלישה במהירות מקסימאלית כאשר תיאורתית ניתן לצרוך את זה גם במהלך 10 דקות של שימוש אינטנסיבי בתעבורת הרשת. תגובה:
בשיחה שקוימה עמך ב10022013 מסרת שקיבלת את פירוט הגלישה, ואישרת את כמות הצריכה.
בברכה,
מדיאה
צוות פניות הציבור
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה