פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי נושא התלונה:
מנחם אבינועם שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מצורף התלונה כפי ששלחתי להוט מובייל דרך צור קשר באתר האינטרנט שלהם בתאריך 6/01/2013, שם רשום שנציג הוט מובייל יחזור תוך 3 ימי עסקים.
עד עכשיו אף אחד לא חזר!

הוט מובייל שלום.

1.המתנתי על הקו של השירות שלכם *053 (06/01/2013- החל משעה 11.00 בבוקר ) במשך 45 דקות רצופות
והתקליט המשיך להתנגן "אנו עונים עכשיו לפניות קודמות ...." עד שהתיאשתי . אתם חייבים לתקן השירות זה בניגוד לחוק.

2. בחשבונית שקבלתי לתאריכים 13/11/2012-12/12/2012 שמספרה 1112917512 מופיע חיוב עבור קו שאינו ברשותי.
במקום קו אחר שברשותי.

הקוים שברשותי הם : 054-2300371 , 054-2300372 .

הקוים שחיובתי הם : 054-2300371 , 0538216134 .

נא תקנו הטעות , והודיעו לי בהתאם.

שבוע טוב
יתכן בעתיד כספי סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה