|
|
|
|
|
|
חיוב שגוי |
נושא התלונה: |
מנחם אבינועם |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מצורף התלונה כפי ששלחתי להוט מובייל דרך צור קשר באתר האינטרנט שלהם בתאריך 6/01/2013, שם רשום שנציג הוט מובייל יחזור תוך 3 ימי עסקים.
עד עכשיו אף אחד לא חזר!
הוט מובייל שלום.
1.המתנתי על הקו של השירות שלכם *053 (06/01/2013- החל משעה 11.00 בבוקר ) במשך 45 דקות רצופות
והתקליט המשיך להתנגן "אנו עונים עכשיו לפניות קודמות ...." עד שהתיאשתי . אתם חייבים לתקן השירות זה בניגוד לחוק.
2. בחשבונית שקבלתי לתאריכים 13/11/2012-12/12/2012 שמספרה 1112917512 מופיע חיוב עבור קו שאינו ברשותי.
במקום קו אחר שברשותי.
הקוים שברשותי הם : 054-2300371 , 054-2300372 .
הקוים שחיובתי הם : 054-2300371 , 0538216134 .
נא תקנו הטעות , והודיעו לי בהתאם.
שבוע טוב
|
יתכן בעתיד כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|