פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
למרות פניות חוזרות בעניין "החשבון שלי" באינטרנט לא קיבלתי תשובה לתלונתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
תיאור התלונה שהעברתי לחברת הוט מובייל :
לכבוד: הוט מובייל 6/1/13
מאת: אשר דיין ת.ז 022812051
הנדון: "החשבון שלי"
1. לאחרונה ניידתי 5 מספרים לחברתכם מתוך אמונה שאתם מייצגים חוויה סלולרית אחרת המשלבת לטענתכם טכנולוגיה מתקדמת ושירותי סלולר במחירים משתלמים. ( המספרים שברשותי 0543175555, 0503452936, 0509452900 0542175555, 0544342280 )
2. פניתי מספר פעמים באמצעות האימייל לחברתכם לברר מדוע לא ניתן לברר/להיכנס ל "חשבון שלי" באתרכם באינטרנט? ( כול חברה בתחום הסלולר המכבדת את עצמה מאפשרת שירות זה) לצערי קיבלתי מכם תשובות מתחמקות ולקוניות.
3.לאחרונה חויבתי בסכום מסוים מבלי שקיבלתי חשבונית בדואר או/ו יכולת לברר את מצב חשבוני באמצעות האינטרנט. מצב אבסורד זה מעלה בי תהיות ומחשבות האם עשיתי את הצעד הנכון שעברתי לחברתכם???
4. אודה לתשובתכם בהקדם...
אשר דיין וניתן לאתר אותי בנייד:
0506274288
קבלת מענה מחברת הוט מובייל פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה