פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב למרות שנעשה ביטול נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב 27/12 התקשרתי להתחבר להוט מוביל.,למספר 0526879917
ב 1/1/13 הגיע שליח עם סים.הסים לא עבד, השליח אמר שיחזרו אלינו וניתן לבטל.
באותו יום שלחתי אמייל שחזר
למחורת התקשרתי ולאחר המתנה ארוכה, ענה לי מוחמד שקיבל את בקשתי
היום קיבלתי אמייל שאני מחובר ומחוייב.
לא ניתן להתקשר לטלפון המפורסם *053 וגם מייל "השב" לא ניתן לשלוח.
חוייבתי למרות הביטול. הסים נשאר אצלי בתוך הניילון ,סגור(כמובן ללא שימוש.
כספי סוג הנזק :
ביטול המינוי והחזר כספי פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
יוליה מיסלבסקי, פניות הציבור הוט מובייל שם ותפקיד:
ראשית תודה על פנייתך לחברתנו.
במסגרת פנייתך בוצעה בדיקה מקיפה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי נרשמת לשירותי חברתנו החל מיום 31.12.2012 בחבילת 99 ₪ ללא הגבלה + שיחות לחו''ל.
בהמשך לבקשתך לביטול עסקה, ולאור כך שלא ביצעת שימושים במנוי הנ''ל נותק המנוי כאמור החל מהיום 02.01.2013.3
חשבונך זוכה בגין חשבונית שהופקה בחודש ינואר 2013 והזיכוי כאמור הועבר לאמצעי התשלום שלך המעודכן במערכות חברתנו ביום 14.02.2013.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך.
אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.

מחלקת פניות הציבור

HOT mobile
תגובה:
חשבונו של הלקוח זוכה בגין חשבונית שהופקה בחודש ינואר 2013 והזיכוי כאמור הועבר לאמצעי התשלום המעודכן במערכות חברתנו ביום 14.02.2013.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה