פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טירטור לקוח ושירות לא הולם נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 13.01 יצרתי קשר עם הוט מובייל ע"מ להפעיל את ה-sim שנשלח אלי למטרת התניידות מפלאפון להוט מובייל של אישתי. למרות שביצעתי את הניוד לפי ההוראות, הניוד נכשל. מצאתי את עצמי במשך יומיים שלמים על הקו עם התמיכה הטכנית של הוט מובייל, ובכל פעם קיבלתי תשובות שונות ומשונות בסגנון "יש תקלה עם המספר שלך, מטפלים בזה, זה לוקח זמן" ובכל פעם נמסרה לי שעה מסוימת שבה הניוד יושלם ואישתי תוכל להתחיל להשתמש במספר הקבוע שלה, אך בסופו של דבר רק לאחר כ-30 שעות הניוד הושלם בהצלחה, ורק אז נמסר לי כי חלה תקלה בניוד מספרים מפלאפון להוט-מובייל. אם נציגי השירות היו טורחים לבדוק את העניין לעומק, היתה נחסכת ממני טירחה רבה. מה גם שכשדרשתי פיצוי על עוגמת הנפש, הפנו אותי לשירות הלקוחות בתואנה שהם אלו שמטפלים בפיצויים. נציגת שירות הלקוחות שדיברה איתי התנהלה בחוסר מקצועיות ונתנה לי תחושה שאני מדבר עם מענה אוטומטי. אני טענתי בפניה שעקב הטירטור המיותר אני סבור שמגיע לי חודש של שימוש ללא תשלום, והיא פשוט לא הבינה על מה אני מדבר והשיבה לי כל פעם על שאלות שבכלל לא שאלתי. אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש שספגתי!
ביזבוז זמן סוג הנזק :
חודש אחד של שימוש ללא תשלום. פתרון נדרש :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
יוליה מיסלבסקי, פניות הציבור הוט מובייל שם ותפקיד:
לכבוד 21.3.13 מר נדב רוזנפלד
גברת מורן דניאל
ק.ל. 20341995
במענה לפנייתך שבנדון, הריני להשיבך כדלהלן
כידוע לך, ביום 14.5.2012, החלה מהפכה צרכנית בשוק התקשורת, כתוצאה מהשקת שתי רשתות סלולאריות חדשות. שוק הסלולר, שהיה קפוא במשך למעלה מ-15 שנים הפך בן לילה למרקחה. הוט מובייל השיקה תכנית מהפכנית וחסרת תקדים, שהינה זולה בעשרות אחוזים מהמחירים אשר היו מקובלים בשוק הפרטי עד כה.
הציבור, אשר שיווע משך שנים לתחרות אמיתית בשוק הסלולר, הציף את מוקדי המכירה והשירות של החברה. כך, במהלך הימים שחלפו, קיבלה הוט מובייל לשורותיה, מס' רב של לקוחות. עקב הביקוש הרב כאמור, נוצר עומס כבד על מערכת הניודים, דבר הגורם לעיתים לעיכובים בתהליך הניוד.
במסגרת פנייתך בוצעה בדיקה מקיפה במערכות חברתנו, תוצאות הבדיקה העלו כי מספרך 0507632924 נויד לחברתנו ביום 14.01.2013, וכן הוענק לך פיצוי של חודש שימוש ללא עלות.
יודגש כי הוט מובייל עושה ימים כלילות על מנת לספק ללקוחותיה מענה ופתרון מהיר ואיכותי, והיא מצרה על כל אי נוחות אשר יתכן ונגרמה לך.
אשמח לעמוד לרשותך בכל שאלה.
בכבוד רב,
תגובה:
מתן זיכוי חודש חינם פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה