פרטי התלונה

תלונות Hot Mobile (הוט מובייל)

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים לא מוצדקים נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
כ"ס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-11.12 הצטרפנו ביתי ואני להוט מובייל. החבילה של ביתי היא לפי 49 ש"ח לחודש ושלי היא לפי 10 ש"ח לחודש. היום קיבלתי את הפרוט, ביתי מחוייבת ב-57.55 ש"ח ואני ב-31.60 ש"ח. לא ברור לי מדוע, כל נסיונותי לברר זאת דרך הטלפון עלו בתוהו, זמן המתנה של יותר מ-20 דקות עד שהתיאשתי וניתקתי. אין אפשרות לפנות אליהם דרך אתר אינטרנט. שלא נדבר על כך שהגלישה מהנייד איטית והרבה פעמים אין לי קליטה בשיחות טלפון, לא יאומן, מאכזב מאוד, אני מצטערת שעברתי, ייתכן שאעבור לחברה אחרת.
כספי סוג הנזק :

Hot Mobile (הוט מובייל) שירות לקוחות

, תגובה:
איציק ביטון מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
פנייתה של הלקוחה טופלה מולה במישרין ולשביעות רצונה לרבות הסבר על חשבוניות ותנאי חבילה. תגובה:
הסבר מפורט וזיכוי יחסי עבור שיחות לחו"ל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה