אי התאמה בין הבטחות הנציגים ובעיות בביטול עסקה |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 26/12 נרשמתי דרך אתר החברה לניוד המספר.
למחרת שלחתי מייל למוקד שירות הלקוחות לגבי שינוי הכתובת של המשלוח, אך גם כעבור מספר ימים לא חזרו אלי ולא ניתנה לי תשובה במייל. במהלך היום קיבלתי הצעה מהחברה המקורית שלי והחלטתי להשאר בחברה. התקשרתי למוקד של הוט מובייל ולאחר המתנה של 45 דקות התיאשתי וניתקתי.
ב-30 לדצמבר שוב המתנתי 45 דקות על הקו בבוקר ושוב ניתקתי לאחר יאוש שמישהו יענה בקו השני. שלחתי שוב מייל לגבי ביטול, והמתנתי לתשובה שגם לא הגיעה.
באותו אחר צהריים שוב התקשרתי, לאחר המתנה של 50 דקות ענתה נציגה בשם קורל, ביקשתי ממנה לבטל את העסקה לפני שהמוצר ישלח על מנת למנוע חיובים, ובכדי למנוע את הוצאות השמלוח של החברה.
היא אמרה שהיא לא יכולה לבטל אלא רק אחרי שיגיע כרטיס הסים אלי. הסברתי לה שאין הגיון בדבריה וביקשתי לדבר עם מישהו אחראי אך היא סרבה להעביר לי מישהו.
בסופו של דבר היא אמרה לי לקבל את כרטיס הסים ולגשת למוקד הפרונטלי ושם להחזיר את הסים ולקבל זיכוי. כמובן, שיש כאן טרטור של הלקוח... אך היא טענה שרק כך ניתן לבצע את זה.
קיבלתי את הסים ביום למחרת (כמובן שהגיע לכתובת הלא נכונה, לאחר שביקשתי שיחליפו כתובת משלוח).
לאחר יומיים יצאתי מוקדם מהעבודה על מנת להגיע בשעות פתיחת המוקד. הגעתי למוקד בחוצות המפרץ, הסברתי את כל העניין, ושנאמר לי שאקבל זיכוי בעבור הסים.
הנציגה שם ענתה שלא מקבלים זיכוי עבור הסים, והיא אפילו הוסיפה שהיא רואה שהנציגה במוקד הטלפוני תיעדה שאקבל זיכוי אך היא לא יכולה לעשות דבר.
בתאריך 8 לינואר שלחתי פקס למוקד פניות הציבור של הוט. היום ה-4 לפברואר, התקבל מכתב כי אינני זכאי להחזר.
כמובן, שבינתיים עוד יצאה חשבונית תשלום למרות שהמנוי אמור להיות מנותק.
התקשרתי שוב למוקד שירות הלקוחות היום אחרי הצהריים, המתנתי 40 דקות למענה, וכשהגעתי לנציגה, ששמעה את הסיפור, השיחה נותקה באורח פלא. כמובן, שגם לא טרחו לחזור אלי כי הרי היו לה את כל הפרטים של המנוי... כנראה ששירות זה לא הצד החזק של החברה.
בקיצור, הפסדתי חצי יום עבודה, טורטרתי, הוטעיתי, חויבתי שלא לצורך, לא קיבלתי כל שירות מהחברה, ובוודאי שלא יכולתי לקבל שירות כלשהו עם שירות לקוחות גרוע כזה, אבקש לקבל זיכוי בעבור הסים, וכן לזכות את החשבונית שיצאה.
בתודה מראש
אלעד
|
כספי |
סוג הנזק : |
זיכוי, פיצוי והתנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|